NaslovnicaAutoKia Motors Co...

Kia Motors Corporation u septembru ostvarila rast prodaje više od 10 %

Iz Kia Motors Corporation javljaju da su u septembru širom svijeta ukupno prodali 260.023 vozila, što je 10,3 posto bolje nego u septembru prošle godine.

Najpopularniji je bio sportski terenac Sportage s prodatih 33.999 primjeraka, kom su se najviše približili sportski terenac Seltos (31.144 primjerka, ne prodaje se u Evropi) i limuzina K5 (25.365 primjeraka, na nekim tržištima se prodavala pod imenom Optima).

U Južnoj Koreji prodali 51.211 Kija, 22 posto bolje nego u septembru 2019. godine

Prodaja na Kijinom domaćem tržištu doživjela je čak 21,9-postotno poboljšanje u odnosu na lani. Tamošnji trgovci prodali su 51.211 Kija među kojima je prednjačio veliki jednovolumen Carnival.

 

Prodaja u svijetu iznosila 208.812 vozila, viša za 8 posto

Prodaja u svijetu u septembru ove godine je u odnosu na prošlu godinu skočila za 7,7 posto na ukupno 208.812 vozila. Rast su predvodili sportski terenci, na čelu sa Seltosom i Sportagem, dok je 3. najpopularniji model bila limuzina K3 (negdje se prodaje pod imenom Forte).

Uprkos trenutnom zahtjevnom poslovnom ambijentu, prouzrokovanom pandemijom Covid-19, Kia i dalje nastavlja s razvojem usluga mobilnosti ‘KiaMobility’. Ovaj novi program korisnicima omogućava najam vozila kod Kijinih zastupnika samo za jedan dan ili za cijelu godinu.

 

Kia očekuje daljnji rast prodaje do kraja godine zbog još bogatije SUV ponude

Korporacija očekuje dobre prodajne rezultate i u nastavku ove godine zahvaljujući još bogatijoj ponudi sportskih terenaca, na čelu s modelom Sonet, kojeg su prošli mjesec predstavili u Indiji, kao i benzinskog Sorenta koji će biti raspoloživ u zadnjem kvartalu.

 

Visoko.co.ba/federalna.ba

Komentari

komentara

Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.