Iz uspješne firme iz Cazina poručuju: Saradnja domaćih kompanija je motor razvoja svakog društva

511

Ekonomski stručnjaci apeluju na Bosance i Hercegovce da pomognu domaćoj ekonomiji tako što će kupovati proizvode koji su proizvedeni na teritoriji BiH.

Na taj način dat će značajan doprinos jačanju domaće privrede, ali i otvaranju novih radnih mjesta. Zbog toga je veoma bitna i saradnja domaćih kompanija u svim segmentima.

– Saradnja domaćih kompanija je motor razvoja svakog društva, jer generira lokalnu operativu, čuvaju i proširuju se radna mjesta, to povoljno utiče i na novčane tokove u društvu, jer od te saradnje interes imaju i prateći kooperanti, proizvođači opreme i materijala koji se koriste u izgradnji, proizvođači hrane, ugostitelji itd. Koliko je bitno da ljudi kupuju domaće spoznali smo u vrijeme pandemije, kada je nedostatak domaćih proizvođača, u prvom redu hrane, doveo do haosa i nestašica na tržištu. Kupovinom domaćih proizvoda jača se domaća ekonomija, novac ostaje u BiH, cijeli lanac ima koristi preko većih prihoda od PDVa, kako bi svi segmenti društva mogli nesmetano funkcionisati i postajemo kao društvo više otporni na uticaje bilo kakve prirode iz vana – kaže Mensur Mulalić, direktor cazinske firme Limometal.

U Limometalu su odavno to shvatili i sarađuju sa brojnim domaćim kompanijama, među kojima se ističe Robot General Trading.

– Uradili smo iz domena naših radova 10 njihovih velikih trgovačkih centara. Riječ je o velikim centrima u Cazinu, Bihaću, Sanskom Mostu, Zenici, Donjem Vakufu, Prnjavoru, Banovićima, Brezi, Travniku, Novom Travniku i Hadžićima. Trenutno smo u završnoj fazi sa izvođenjem radova na njihovom objektu u Kalesiji, koji bi po planu trebao biti završen za 20 dana sa naše strane. U pripremi je također izvođenje radova na novim centrima u Dubici i Bugojnu – kaže Mulalić.