PreporukaIspovijest žene kojoj je meteor pao na krevet

Ispovijest žene kojoj je meteor pao na krevet

Živim u malom gradu koji se zove Golden, u dnu doline između dva planinska lanca u Kanadi. Penzionisana sam i osim svog psa Tobija, živim sama. Vodim prilično miran život, pogotovo od početka pandemije.

U nedjelju, 3. oktobra prošle godine, otišla sam na spavanje kao i obično oko 21.30. Sljedeće čega se sjećam je buđenje u 11.30 uz zvuk Tobyja koji laje kao lud. Bio je to njegov zaštitnički lavež: “Nešto je tamo!” Tako da sam brzo ustala. Gotovo odmah je došlo do eksplozije, a sve je bilo prekriveno gipsanim pločama i krhotinama.

Bila sam prestravljena. Na plafonu iznad mog kreveta bila je ogromna rupa. Prvo sam mislila da je drvo palo na kuću, ali sam pogledala kroz prozor i tamo nije bilo drveta. Bila sam toliko uznemirena. Odlučila sam da pozovem policiju.

Rekla sam dispečeru da mi je nešto prošlo kroz plafon, a nisam imala pojma šta. Zatim sam se vratila u spavaću sobu. Tu je bio komad kamena.

Policajac je stigao brzo – i on je čuo eksploziju. Neki radnici su minirali kroz planine u pravcu transkanadskog autoputa i policajac je pomislio da su se možda te noći zanijeli sa svojim eksplozivom, a ja sam dobila malo krhotina. Pozvao je ekipu. Rekli su da te noći nisu radili s eksplozivom, ali su vidjeli veliko svjetlo na nebu i čuli eksploziju.

Spustio je slušalicu i rekao: “Mislim da imaš meteorit.” Pogledali smo komad tamne crne stijene, malo veći od šake, smješten između dva jastuka. Srušio se ravno kroz moj krov, u moju spavaću sobu, tik do mjesta gdje mi je bila glava. Kada je policajac otišao, počela sam da shvatam koliko sam srećna. Stalno sam razmišljala, da li se ovo zaista dogodilo? Skuhala sam čaj i pokušala da se smirim. Oko pet ujutro uspjela sam zaspati.

Nisam mnogo razmišljala o meteoritima dok se ovo nije dogodilo. U prošlosti, kada sam išla na kampovanje, voljela sam sjediti oko vatre i gledati u zvijezde. Bilo je uzbudljivo vidjeti prugu zvijezde padalice preko neba. Oni su, sada znam, veoma visoko. Moja je eksplodirala oko 18 km iznad Zemlje, što je vrlo blizu. Pročitala sam da imate jednu od triliona šansi da vas pogodi meteorit.

Visoko.co.ba/federalna.ba/The Guardian

Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.