Nova funkcija verifikacije koja nam je već poznata sa Facebooka, Twittera ili Instagrama, uskoro bi trebala biti dostupna svim korisnicima i prilikom pretraživanja Google-a.
Na taj način korisnici će izbjeći lažne izvore informacija i klikove, a već su pojedini korisnici u beta programu počeli prijavljivati ‘plavu oznaku’ pored pojmova na Google pretraživanju.
Ikonica označava da su kompanije, naprimjer, kompanije poput Meta ili Apple, autentične, a ne neka kopija. Odnosno, da su informacije s tog izbora provjerene.
Molly Shaheen, portparolka Google-a, izjavila je da redovno eksperimentišu s funkcijama koje pomažu kupcima da identifikuju pouzdane kompanije na mreži.
Oznake se testiraju i sa kompanijama Microsoft, Meta, Epic Games, Apple, Amazon i HP, ali nisu dostupne širem broju korisnika još uvijek, prenosi Verge.
Kada se pređe mišem preko oznake, prikazuje se poruka koja objašnjava da “Googleovi signali sugerišu da je ovo poslovanje ono što tvrdi da jeste”, a to se utvrđuje na osnovu verifikacije sajtova, podataka iz Merchant Centra i manuelnih provjera.
Visoko.co.ba/Klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.