Lokalne Teme(FOTO) GSS Visoko: Uspon na najviši vrh Austrije

(FOTO) GSS Visoko: Uspon na najviši vrh Austrije

Pripadnici Gorske službe spašavanja iz Visokog, zajedno sa članovima PD “Visočica” i PD “Pogorelica” iz Kiseljaka, realizovali su uspon na najviši vrh Austrije – Großglockner, visok 3.798 metara. Svoja iskustva sa ovog veoma zanimljivog uspona opisali su na svojoj FB stranici, a u nastavku možete pročitati kako je sve to izgledalo.

“U srijedu, 26.06.2024. godine, poslijepodne stižemo na parking u Nacionalni park Hohe Tauern, pakujemo se i pravac do doma Luckner Hutte gdje planiramo i spavati. Ustajemo u 3h ujutru i krećemo na uspon. Dolazimo do doma Studlhutte koji se nalazi na 2.801 m.n.v. i tu pravimo kraću pauzu. Tu se razdvajamo i krećemo na vrh sa dvije strane, jedna ekipa rutom Studlgrat a druga rutom Via normale. Vremenski se nismo uspjeli uklopiti i svi naći na vrhu, ali jesmo na povratku u domu Johann-Hutte na 3.454 m.n.v, gdje smo napravili malo dužu pauzu, odmorili i uživali u pogledu na okolne vrhove. Spust je itekako bio zanimljiv preko glečera i prelijepih planinskih potoka koji su izvirali sa svih strana. Posebna čar u povratku je bilo susretanje kozoroga Alpskih kraljeva i Alpskih svizaca – marmota koji su se vješto skrivali u svojim skloništima. U domu Luckner Hutte su nas dočekali domaćini koji su nas oduševili sa svojom ljubaznošću. E tu nastaje pravi odmor, oni lijepi osjećaji i prepričavanje raznih doživljaja. Austrijskim Alpama se svakako planiramo opet vratiti, neka druga ruta, neki drugi vrh. Ovom prilikom želimo da se zahvalimo našem dobrom drugaru Almiru Imamoviću – članu PD Pogorelica Kiseljak koji je preuzeo najviše odgovornosti za ovu ekspediciju”, poručili su iz GSS Visoko.

Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.