Američki proizvođač neće se utrkivati sa Teslom ili Porscheom, čiji električni modeli imaju šestocifrene dolarske cijene.
Ford je prije jednog vijeka ispisivao historiju sa svojim Modelom T, kao prvim pristupačnim serijskim automobilom koji je Amerikancima omogućio individualnu mobilnost.
Stotinjak godina kasnije, sa novim čovekom na čelu, Jimom Farleyom, američki proizvođač želi da nešto slično učini u eri električnih vozila.
U intervjuu za Wards Auto, Farley je otkrio da Ford nema ambiciju da pravi električne modele od 100.000 dolara i više, već da im je namjera da ponude kupcima nešto pristupačnije automobile na struju, čija se cijena kreće od 20.000 do 70.000 dolara.
To znači da će Ford odustati od trke sa Teslom, Porscheom ili Mercedesom, čiji električni modeli imaju šestocifrene cijene u dolarima.
Ford je nedavno lansirao električni Mustang Mach-E, koji se uklapa u pomenuti cjenovni razred (20-70 hiljada dolara). Ovaj crossover je u septembru pojeftinio, pa u SAD košta od 42.895 dolara u verziji sa zadnjim pogonom, dok se First Edition verzija prodaje od 58.300 dolara.
Visoko.co.ba/federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.