Dvije reklame koje je napravio brend Fiat, sa jedinstvenom muzičkom podlogom i velikim zvijezdama poput Leonarda DiCaprija, i dvojca Sting i Shaggy, osvojile su prvu nagradu u kategorijama „Muzičke obrade – Licenciranje“ i „Originalna muzika“.
Brend Fiat je osvojio dva priznanja, u kategorijama „Muzičke obrade – Licenciranje“ i „Originalna muzika“, na 52. takmičenju „Key Awards“ za 2020. godinu. U pitanju je poznati festival koji slavi medijska emitovanja na TV-u, bioskopu, internetu i mobilnim uređajima.
Organizuje ga Media Key Group, koja objavljuje važne časopise iz industrije i služi kao standard za direktore marketinga u Italiji. Svake godine, za ove nagrade – koje su jedne od najpoželjnih u zemlji – se prijavljuju najveće kreativne agencije koje postoje.
„Veoma sam ponosan na ove dvije prestižne nagrade, kojima je nagrađen odličan rad mog tima i predstavlja dva miljokaza za brend Fiat: 120 godina historije, i početak nove ere sa izlaskom potpuno električnog modela New 500 na tržište“, rekao je Olivier François, predsjednik brenda Fiat. „Nije slučajnost da globalno važni talenti obilježavaju ova dva bitna momenta. Sting i Shaggy su dodali slavu reklami namjenjenoj proslavi 120. godišnjice brenda Fiat, uz istovremeno objavljivanje njihovog novog singla. Za debitovanje modela New 500 i prije svega za predstavljanje nove misije brenda Fiat, Leonardo Dikaprio je prihvatio našu viziju i podjelio naše vrijednosti i ciljeve“.
„Key Award“ nagrada 2020. godine za „Originalnu muziku“ je dodeljena za video nazvan „Reinkarnacija“, koji se fokusira na New 500, prvi potpuno električni model kompanije FCA, u kojem glumi Leonardo Dikaprio – američki glumac i aktivista koji je već preko dvadeset godina uključen u borbu protiv klimatskih promjena i zaštite bioraznovrsnosti.
Nagrada je također dodjeljena za poduhvat „Porodica 120. modela 500, Shaggy i Sting“, u kategoriji „Muzičke obrade – Licenciranje“. Video je napravljen prošle godine da prati izlazak na tržište porodice „120.“ modela 500, game za pamćenje koja se sastoji od modela 500, 500X i 500L. Fokus integrisanog, multimedijalnog komunikacijskog projekta, u kojem učestvuju Sting i Shaggy, i singl Just One Lifetime, numera sa njihovog albuma 44/876, koji je nagrađen Gremijem.
Reklama se završava sa izjavom „FIAT, pokreću ga snovi još od 1899.“, naglašava kako je, tokom 120 godina, brend Fiat ostao uz svoje kupce u ispunjavanju njihovih potreba, transformišući svako putovanje – koliko god trajalo – u san.
U isto vrijeme, video podsjeća na stav sa kojim brend gleda u budućnost, crpeći inspiraciju iz sna o isporučivanju svima dostupne, pristupačne tehnologije. Napravljen od strane kreativne agencije Leo Burnett, sa medijskim planiranjem od strane agencije Starcom, reklamu je Joseph Kahn snimio u Barseloni, koji je takođe režirao i spot za pesmu Just One Lifetime, za koju je Fiat medijski sponzor.
Visoko.co.ba/federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.