Prodaja novih automobila u Italiji zabilježila je u januaru pad od 7,8%, a marka FIAT je na rekordno niskom tržišnom udjelu u ovoj zemlji. Italijani su u januaru 2019. kupili 165.536 novih automobila, a očekivano domaći FIAT je najprodavaniji auto-brend sa 24.445 isporučenih vozila.
Ipak, FIAT je na samom početku ove godine zabilježio veliki pad prodaje u Italiji (-28,8%) u odnosu na isti period 2018. kada je isporučeno 34.313 automobila. Posljedica toga je da je tržišni udio ovog proizvođača po prvi put pao ispod 15%, s obzirom da je u januaru iznosio 14,8%.
Drugi najpopularniji auto-brend u Italiji u januaru je bio Volkswagen (14.865 automobila, tržišni udeo 9,0%), a treći Peugeot (11.346, 6,9%). Četvrti je Ford, a peti Opel.
Lancia se vratila u prvi deset natraženijih marki automobila, iako u ponudi ima samo jedan model – Ypsilon (6.606 automobila, 4,0%). Najprodavaniji model u Italiji u januaru bio je FIAT Panda (14.638 automobila), a pomenuta Lancia Ypsilon je na drugoj poziciji.
Treći je Citroen C3 (4.216 primeraka), četvrti VW T-Roc (4.137), a peti Toyota Yaris (4.112).
Među prvih 10 najprodavanijih je još samo jedan FIAT-ov model, SUV 500X (3.410 vozila). Prodaja novih automobila u Italiji posljednjih godina se stabilizovala na oko 1,8-1,9 miliona godišnje, nakon pada polovinom ove dekada, kada je tokom godine prodavano 1,3-1,5 miliona novih vozila. Ipak, to je i dalje daleko od rekordnih 2,4 miliona koliko je i Italiji godišnje prodavano prije nešto više od jedne decenije.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.