O Evelinu Vili visoko.ba pisao je nekoliko puta.
Nakon ideje o izradi kožnih papuča, Evelin svoju ideju realizuje i njegova ideja obilazi svijet. Visočke papuče svakodnevno obilaze evropske i svjetske gradove, teško je uopće reći gdje Evelinova realizovana ideja nije bila.
Svoje proizvode Visočanin je predstavio i široj javnosti na raznim sajmovima koji promovišu ručni rad.
Da Vila svom radu, edukaciji i što boljoj prezentaciji posvećuje dosta vremena dokaz je i radionica MODAMO.kreARTive u Sarajevu.
Sedamnaest bosanskohercegovačkih kreativaca družilo se u Sarajevu, među njima i Evelin Vila.
Ideja o MODAMO.kreARTiva konceptu u MODAMO.uredništvu javila se još 2011.godine kada je sa željom da okupe sjajne ljude, dizajnere i kreativce pokrenut Festival.
Jedinstvena energija, optimizam i brojna poznanstva nakon festivala motivirali su MODAMO.uredništvo da nastave potražnju za partnerom koji će prepoznati potencijal koji leži u kreativnoj industriji u Bosni i Hercegovini. Njihovu ideju o predstavljanju domaćeg dizajna na kvalitetan i moderan način i cilj da pospješe domaću proizvodnju prepoznali su u INTERA Tehnološkom Parku, te Ambasadi Sjedinjenih Američkih Država s kojima surađuju na ovom projektu.
Naime, edukacije koju su organizovali u Mostaru i Sarajevu su samo prvi korak ka Festivalu dizajna i umjetnosti MODAMO.kreARTiva koji organizuju u Sarajevu 20. maja 2017.godine.
Pred predstavnicima 17 domaćih bh. brendova, mentori su pružili svoja znanja o tri najvažnije teme kada se govori u uspješnom poslovanju na našem tržištu.
O ispitivanju tržišta, pronalaženju novih kupaca, psihologiji kupaca, kao i procesima razmišljanja kroz koje prolazi kupac prije odluke o kupovini, učili su uz mentoricu Arijanu Miličević. Arijana je kroz svoju karijeru pozicionirala razne brendove koji su već poslovali na našem tržištu, no i uspješno plasirala nove internacionalne brendove na tržište BiH i regije.
O identitetu brenda i emocijama koje brend treba probuditi kod kupca, učili su uz mentora Armina Alijagića. Armin je svoje iskustvo izgradio saradnjom s bh. dijasporom te institucijama kao što su UNDP, Europska unija, IFC (World Bank Group) i mnoge druge, zbog čega su njegova predavanja o brendingu bila itekako korisna za sudionike edukacija.
Sa obzirom da je utjecaj društvenih mreža sve veći i činjenicu da čak 75% ljudi poduzme neku akciju inspirirani Instagram objavom, na edukacijama su se družili i sa uspješnom bh. blogericom Ernom Saljević koja je sve sudionike edukacija podučila kako izgleda odlična Instagram objava, kako se istaknuti na društvenim mrežama, ali i što je ključno za privlačenje novih pratitelja bez ikakvih financijskih ulaganja.
Da uistinu pokreću bh.tvornicu lijepih stvari jasno pokazuje i činjenica da se na edukacije do sada prijavilo čak 115 bh. brendova. Od te brojke, njih 17 najboljih je dobilo priliku za sudjelovanjem na edukaciji u Sarajevu, a ovakva potražnja je samo pokazatelj da rade sjajnu stvar za domaću kreativnu industriju za koju vjeruju da će dodatno osnažiti kako kroz naše edukacije, tako i kroz MODAMO.kreARTiva Festival dizajna i umjetnosti koji spremaju na proljeće, piše modamo.info.
Evelin je s nama podijelio svoje iskustvo o radionici kazavši: “Kreativci i dizajneri nisu baš eksperti za tržište i prodaju zato ova vrsta edukacije je prilika da se nauči nešto i o tome. Mislim da je suština u tome da bez obzira na profesiju, obrazovanje, godine treba iskoristiti priliku i učiti.”
Evelinu i kreativcima želimo mnogo sreće i jedva čekamo da vidimo nove kreARTivne radove.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.