Dizajnerica Emina Husedžinović Ibrahimović predstavila tri kolekcije iz ciklusa “Secesija VI”

914

Stotinjak ljubitelja mode imalo je priliku da u Bosanskom Kulturnom Centru pogleda nove kolekcije bosanskohercegovačke dizajnerice Emine Husedžinović Ibrahimović iz ciklusa “SecesijaVI”. Husedžinović Ibrahimović prati modne instance, međutim ne odstupa od svoje vizije mode i samim tim njen rad ostaje autentičan. Zrelost i kontinuitet su ono što pokazuje kroz svoj rad.

Samostalni projekat “Secesija”, šesti po redu, organiziralo je Udruženje “Urban Etno”, a podržali su ga Federalno Ministarstvo kulture i sporta, Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, te Fondacija za scensku i likovnu umjetnost.

Voditeljica programa je bila Samra Menzilović, koja je promijenila 4 outfita provodeći prisutne kroz retrospektivu Emininog rada. U pitanju su crna haljina sa ogledalima iz kolekcije “Urban-Etno” 2003, crvena nijansirana haljina iz kolekcije “Duga” 2004., sivi kombinezon sa suknjom iz kolekcije “Secesija” 2018., te duga haljina sa šlicem i srmovezom iz kolekcije “Secesija V” iz 2019..

Alma Musliović Nukić je bila autor neobične i dobro osmišljene koreografije, a večer su svojim izvedbama uveličali etnomuzikolog Zanin Berbić i balerina Narodnog pozorišta Ana Kuzmanović, koji su također nosili Eminine kostime pripremljene za ovu manifestaciju. Modele su uljepšali šminkeri Najla Vilić i Adijana Biber iz Kulture ljepote, za frizure se pobrinula Samira Kasumović iz salona Studio AM., a modeli salona obuće FONTANA su upotpunili kolekciju.

Nova kolekcija Emine Husedžinović Ibrahimović iz ciklusa “Secesija VI” sastoji se iz tri kolekcije, “Maska”, “Ključ” i “Behar” koje su povezane u skladnu cjelinu stilskim odrednicama prepoznatljivog dizajnerskog rukopisa. Njen doprinos afirmiranju bosanskohercegovačke modne scene može se interpretirati kroz obim i kvalitet opusa, ali i nastojanje da se ukaže na značaj našeg naslijeđa kao univerzalne vrijednosti.

  • Kolekcija “Maska 2” u sebi nosi asocijacije na pandemijsku krizu i gubitak identiteta. Taj snažan osjećaj nesigurnosti i straha od neizvjesnosti podcrtan je ahromatskim kontrastima uz intenzivno ružičastu boju i dezen bosanskog ćilima. Simbolika “Ključa” ogleda se u njegovoj ulozi kao elementa kojim se otvara, ali i zatvara. Violinski ključ označava opseg visine tonova. Možemo ga interpretirati i kao izlazak iz krizne situacije i rješenje problema. Patent zatvarač koji se otvara “ključem” omogućuje transformaciju odjevnih predmeta otkrivajući multifunkcionalnost istog. Akromatski kontrast crne i bijele akcentiran je optimističkom crvenom bojom, koja je simbol krvi, strasti, ali i života – kaže Emina Husedžinović Ibrahimović.

“Behar” donosi optimizam u simbolici preporoda, rađanja novog života. Poznata slika Vincent Van Gogha “Cvjetanje bademovih grana” označava početak novog života i upravo ova slika je bila inspiracija za kolekciju “Behar” kao i njenu paletu.

  • Kolekcija ukazuje na neminovnost promjene, nezaustavljivi proces smjene života i smrti. Za razliku od ekspresivnog, snažnog karaktera modela determiniranih nazivima “Maska” i “Ključ”, ovaj dio kolekcije u sebi sadrži nježnu, poetsku, romantičarsku notu koja naglašava fragilnost ljudske egzistencije, ali i slavi njenu ljepotu. Neovisno od osjećaja prolaznosti, koji se veže za ljudsko biće, baš kao i za behar, u tom buđenju slavi radost življenja – pojašnjava dizajnerica.

Kompanija Oriflame je pripremila poklone za publiku iz Norhen kolekcije nakita By Oriflame, inspirisane elementima švedske prirode. Norhen komadi nakita, inače, sadrže poludrago kamenje prema energiji horoskopskog znaka.