Dok vrijednih 75 radnika uprkos stečaju uspijeva zaraditi za plate i doprinose te pri tome finansirati nabavku sirovina i troškove proizvodnje, građani su sami sebe zadužili za promoviranje Ditinih proizvoda.
Najbolji put do što većeg broja potencijalnih kupaca svakako su društvene mreže.
Facebook i Twitter su preplavljeni pohvalama i reklamama, a krajnji cilj je da nekadašnji tuzlanski gigant ponovo stane na noge.
Da koriste proizvode tuzlanske kompanije ranije su na društvenim mrežama, između ostalih, pokazali Frenkie, Dubioza Kolektiv, DJ Soul i šefica Ureda Vijeća Evrope u Bosni i Hercegovini Mary Ann Hennessey, a osim Dubioze, podršku pjesmom dala je i fantastična Šejla Grgić.
Kreativci okupljeni u salon Kultura ljepote na jednoj od radionica osmislili su reklamne plakate na kojima Ditine proizvode reklamiraju modeli, plesačice, pa i mame.
“U pauzi kursa fotografije, šminkanja i stajlinga razgovarali smo o dešavanjima u gradu i aktuelnostima na društvenim mrežama i spomenuli apel radnika Dite da se dijele njihovi postovi jer nemaju novca za reklame. Tada smo došli na ideju da im pomognemo u promociji. Dali smo se u potragu za proizvodima i pozivamo sve da ovim fotografijama preplave Facebook kako bismo što češće u trgovinama tražili Arix, 3d i ostale Ditine proizvode”, kazali su nam iz akademije Kultura ljepote.
Iako je sve na strani Dite, fabrika još uvijek nije dobila svog vlasnika. Imovina je procijenjena na 13.610.000 KM, fabrika je nedavno počela proizvoditi poseban deterdžent pod nazivom “Super Dish” za Oružane snage BiH. Fabrika je prošle godine ostvarila promet od blizu četiri miliona KM, što je bilo dovoljno za plaćanje radne snage, dobavljača i ostalih troškova.
Novi krug prodaje bit će objavljen 4. aprila ove godine, a početna cijena još uvijek nije utvrđena. Dok čekaju vlasnika, radnici preduzeća koje je u stečaju skoro dvije godine, uz podršku građana nastavljaju raditi punom parom.
Naida Kundurović, koja je poznato lice stare reklame za proizvode tuzlanske Dite, ponudila je pro bono učešće u kreiranju nove kampanje.klix.ba/visoko.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.