Degustacijom Zlatne džezve u Michigan-u na najvećem food sajmu proslavljen Vispakov 50. rođendan

Tim kompanija Vispak, Klas i AS Holding na američkoj turneji ovaj mjesec obilježili su Dan nezavisnosti BiH ali i na poseban način proslavljaju 50 godina postojanja Vispaka. Zlatna džezva kao ambasador BiH prvi put je na tlu Amerike, gdje ima za cilj da promoviše tradiciju naše države i da još bolje upozna potrošače sa kvalitetom ovog najpoznatijeg bh. brenda.

„Prije par dana smo bili u Chicagu da sa svim našim dragim kupcima popijemo kafu i to ne bilo koju, već onu našu pravu domaću, tradicionalnu Zlatnu džezvu na naš najposebniji način, a to je iz najveće džezve na svijetu. U Atlanti smo obilježili Dan nezavisnosti BiH, a družili smo se s našim ljudima u St. Louisu, New Yorku, Kentuckyu i sada smo uMichigan-u gdje učestvujemo na najvećem food sajmu kao jedina kompanija iz jugoistočne Evrope. S obzirom da je Amerika naše drugo izvozno tržište po veličini, ponosni smo da upravo ovdje i na ovakav način predstavljamo tradiciju BiH“ – ističe Nina Bijedić-Mujanović, direktorica kompanije “Vispak”.

Iz kompanija AS Holdinga kažu kako je ovo jedan vid zahvale svim bh. potrošačima u SAD-u koji godinama kupuju njihoveproizvode i time podržavaju radna mjesta u BiH. Navode da je Amerika jedno od njihovih najvažnijih izvoznih tržišta i da se trude njegovati odnose kako s kupcima, tako i sa vjernim potrošačima.

„ Prisustvo članica Grupacije na ovako velikom sajmu značajno je prvenstveno zbog izvoza naših proizvoda. Ponosni smo na činjenicu da je porast izvoza ostvaren u svim vodećim zemljama naših partnera. Imamo zaista dobar trend i bilježimo odlične rezultate kad je riječ o izvozu, a to je strateški cilj kako kompanije AS, tako i svih članica koje su u sastavu AS Holdinga. Uprkos trenutnom političkom ambijentu u zemlji, naše poslovanje bilježi rast. To dovoljno govori i o otpornosti domaće prehrambene industrije na sve izazove koje su prisutni i s kojima se suočavamo – istakao je Armin Hrvić, direktor kompanije AS Jelah.

Iz Vispaka navode kako su u Americi na autentičan i specifičan način obilježili 50 godina postojanja kompanije, a to je uz kafu i druženje sa potrošačima kojima su, kroz najveću džezvu, prenijeli dašak bh. kulture i običaja. Priliku da proba Zlatnu džezvu imao je i Steven Brett Guthrie, kongresmen Kentucky-a.

„Čast nam je da na ovakav način promovišemo sve ono što je vrijedno u našoj domovini i što našim ljudima u Americi sa Zlatnom džezvom evociramo uspomene na Bosnu i Hercegovinu. Također,  pojavljivanje na ovom sajmu je prilika za članice AS Holding-a da na američkom tržištu plasiramo nove proizvode interesatne cjelokupnom stanovnistvu SAD-a. Već smo dobili pozitivne impresije na naše proizvode i brendove poput Zlatna džezve, Sad pa sad, Tajne, TOPS, Kent i Klas“ – ističe Vedad Halilović, direktor izvoza AS Holdinga.

Komentari

komentara

Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.