Dacia 1300 je bila rumunjski narodni auto, a u proizvodnji se održala do 2004. godine. Ovo je prijedlog za veliki povratak.
Iako su mnogi vidjeli svaku novu limuzinsku Daciju kao nasljednicu pomalo legendarne 1300, rumunjske licence Renaulta 12, pravi obožavatelji još uvijek čekaju dostojnog nasljednika. Nova, Supernova i Logan su svi duhovni potomci, ali novi model bi ipak trebao napraviti odmak koji bi odjeknuo, ako ne Europom, onda bar Rumunjskom.
Dizajner Ţicărat Alexandru-Călin je odlučio otići u samu krajnost i ponuditi prijedlog automobila koji su mnogi proglasili Porsche Taycanom za “siromašne”. Njegova Dacia snova doista izgleda atraktivno, a ako se napregnete, vidjet ćete poveznicu sa spomenutom legendom istoka Europe.
Ono što svakako iznenađuje je koso položen B nosač te snažno povijena linija krova. Možda se ne radi o najpraktičnijim rješenjima, posebno za putnike naprijed (mala vrata), ali izgleda originalno.
Dacia Sentry je dugačka 5040 mm, široka 1907 mm i visoka 1506 mm, uz međuosovinski razmak od 2851 mm. Prevedeno, to je desetak centimetara dulji auto od limuzina kalibra E klase, ali istovremeno ima osjetno kraći međuosovinski razmak većih prevjesa.
Visok.co.ba/federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.