AutoCitroën otkrio detalje svog 100 % električnog kompaktnog furgona: ë-Jumpy

Citroën otkrio detalje svog 100 % električnog kompaktnog furgona: ë-Jumpy

01 – “INSPIRED BY PRO” GAMA, FOKUSIRANA NA ELEKTRIFIKACIJU

Citroën je vodeći igrač na tržištu lakih gospodarskih vozila. Teško je zaboraviti intrigantne oblike karoserije koje su obilježile automobilsku povijest kao što su 2 CV furgon, Tip H, C15 ili Berlingo. Uspjeh koji donosi gama furgona sa snažnim karakterom, Berlingo Furgon, Jumpy i Jumper, koji se ističu po svojoj praktičnosti I udobnosti. Modeli inspirirani uporabom kupaca koji nude razne konfiguracije kako bi udovoljili potrebama različitih poslovnih korisnika.

Marka lansira u 2020. veliku ofenzivu elektrifikacije svoje game lakih gospodarskih vozila koja će biti 100% elektrificirana 2021. Ona uključuje ë-Jumpy otkriven danas, 100% električnu izvedbu Jumpera u drugoj polovini 2020. i 100% električnu izvedbu Berlingo Furgon tijekom 2021.

JUMPY: BENCHMARK U KOMPAKTNIM FURGONIMA

Citroën Jumpy, lansiran 2016. I s gotovo 145,000 prodanih primjeraka, nedavno je obnovila svoju gamu kako bi pobliže udovoljili potrebama poslovnih korisnika.

02 – CITROËN Ë-JUMPY: “THE KNOW IT ALL” U ËLEKTRIČNOM MODU

Ë-JUMPY, 100% ELEKRIČNI FURGON

DOSEG – BATERIJE

Napravljen na modularnoj platformi EMP2 Grupe PSA, ova električna izvedba modela Jumpy je u ponudi s dvije snage baterije, dajući poduzetnicima mogućnost odabira ovisno o njihovim potrebama I aktivnostima u pogledu korištenja i budžeta.

230 km doseg po WLTP testnom ciklusu (dostupan u izvedbi XS, M, XL body styles) opremljen baterijom od 50 kWh -napravljena od 18 modula.
330 km doseg po WLTP testnom ciklusu (dostupan na izvedbi M i XL) opremljen baterijom od 75 kWh – napravljena od 27 modula.

BEST IN CLASS – S dvije ponude dosega, ë-Jumpy je najbolji u segment jer savršeno udovoljava potrebama tržišta: ë-Jumpy je najbolji u svom segmentu i savršeno ispunjava očekivanja tržišta: prosječno dnevno putovanje od 300 km.

ë-Jumpy je opremljen s litij-ionskim baterijama, najbolje razvijenoj tehnologiji na tržištu. Što je najvažnije, EMP2 platforma dopušta da baterija bude smještena ispod tovarnog prostora tako da nimalo ne utječe na praktičnost korištenja.

VELIČINE

Novi ë-Jumpy nudi sve prednosti arhitekture s motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem. Ovo lako gospodarsko vozilo povezuje kompaktne dimenzije nudeći modularnost, ergonomije, unutarnji prostor, prostor za pohranu i optimizirani utovarni kapacitet, što ga čini idealnim alatom za rad. ë-Jumpy je postupan u 3 duljine, uključujući potpunu novu XS od 4.60 m što omogućava još jednostavniji pristup gradskim središtima, posebice područjima s niskom emisijom CO2 I parkiranju bez ograničenja.

Ova duljina dolazi s volumenom od 5.1 m3 što čini ë-Jumpy iznimno kompaktnim furgonom. Izvedba XS s funkcijom Visiopark 180°, prednjim i stražnjim parking senzorima, preklopivim retrovizorima čini ga jednostavnim za upravljanje. Njegova nosivost do 1,275 kg stavlja ga u samo središte segmenta.

Većina izvedbi ë-Jumpy je visine 1.90 m što osigurava da vozilo može ići gdje mnogi konkurenti ne mogu kao što su podzemne garaže i šoping centri s niskim krovištem i dr.

BEST IN CLASS – S kukom za vuču prikolica do 1 tone na svim izvedbama.

Njegova korisna zapremnina, identična termičkim izvedbama, od 4.6 m3 (XS bez Moduworka) i 6.6 m3 (XL s Moduworkom) je među vodećim razinama na tržištu.

Njegova korisna širina između lukova kotača od 1.25 m omogućava utovar euro paleta.

VOŽNJA

Električni motor pokreće sukladno odabranom modu vožnje. Za vrijeme kočenja akumulira energiju.

Njegova snaga je 100 kW (136 KS) / 260 N.m.
Maksimalna brzina 130 km/h u sva 3 načina rada (Eco, Normal, Power),
3 načina rada: Normal, Eco i Power.
Garancija na baterije je 8 godina ili 160 000 km.

PUNJENJE

Dostupna su tri načina punjenja. Priključak za punjenje se nalazi na prednjem blatobranu e-Jumpy-a, a punjenje se odvija u načinu rada Park. Punjenje je dostupno na :

Kućnom punjaču koji zahtjeva mod 2 kabel (za punjenje kod kuće ili na poslu)
– Kompatibilan sa standardnom 8A utičnicom,

– Kompatibilan sa pojačanom utičnicom od16A, koja smanjuje vrijeme punjenja.

Javnoj punionici koja zahtjeva mod 3 kabel
– Kabel 32 A,

– Wallbox od 3.7 do 22 kW,

– Punjenje od 0 do 100% u manje od 8 h (Wallbox od 7,4KW).

Super brzim punionicama (kabel se nalazi u sklopu punionice)
– Do 100 kW,

– Baterija snage 50 kWh postiže kapacitet od 80% u 30 minuta punjenja dok baterija od 75 kWh za 45 minuta.

Green’up 16A Wallbox 32A jednofazna Wallbox 16A trofazna Superbrze punionice

Električna snaga 3.6 kW 7.4 kW 11 kW 100 kW

Baterija 50 kWh15h 7h30 4h45 30min

Baterija 75 kWh23h 11h20 7h 45min

BEST IN CLASS – ë-Jumpy je najbolji u segment za punjenje na super brzim punionicama.

03 – CITROËN Ë-JUMPY: KOMERCIJALNO VOZILO U Ë-COMFORT MODU

Inkarnacija Citroën Advanced Comfort® programa i namijenjen širokom krugu poduzetnika (obrtnici, građevinski obrti, isporuke, tvrtke i usluge), ë-Jumpy donosi svojim kupcima osobnu udobnost, udobnost u vožnji i udobnost na poslu. To je inkarnacija komercijalnog vozila u ë-comfort modu kroz njegove dodatne prednosti.

UDOBNOST U VOZILU

– Nula emisije emissions, nula buke, nula stresa: sloboda od vibracije i buke, osjećaj fluidnosti

– Vožnja u električnom modu s okretnim momentum koji je odmah dostupan I nema promjena brzine što daje osjećaj fluidnosti pokretima

– Bezbrižnost u radu: sloboda pristupa zonama ograničenim zbog emisija CO2 emissions limits, dopušta poduzetnicima prilazak što bliže svojim kupcima.

Upravljanje grijanjem/hlađenjem unutar kabine na daljinu znači da se grijanje/hlađenje može kontrolirati prije ulaska u vozilo.

Bez kompromisa u pogledu pretinaca pametno raspoređenih unutar kabine, kako bi sve bilo na svom mjestu I kako bi korisnici bili bezbrižni. ë-Jumpy ima gotovo 100 litara pretinaca…

Ovjes :

– Da bi se osigurala maksimalna udobnost, ë-Jumpy je opremljen oprugama promjenjive krutosti i amortizerima čija varijabilna tvrdoća ovisi o opterećenju vozila. (AMVAC), pasivni sustav koji varira prigušenje, ovisno o visini vozila.

– Ovjes osigurava ë-Jumpy-u precizno upravljanje, zadržavajući vrlo dobro prigušenje. Odlikuje se pojačanim Pseudo McPherson ovjesom na prednjoj osovini, sa šipkom protiv prevrtanja, i stražnjom osovinom sa neposrednim vilicama, koja može nositi korisni teret do 1,275 kg.

– BEST IN CLASS u segmentu – Moduwork na svim izvedbama za osjećaj kao u uredu

Sustavom Moduwork: zahvaljujući posebnoj pregradi i modularnom bočnom suvozačevom sjedalu u preklopljenom položaju, oslobađa ravnu podnicu. Zajedno s mrežom protiv proklizavanja postavljenom na strani vozačeva sjedala, Moduwork omogućuje produljivanje tovarnog prostora za 1,16 m. Također omogućuje da se kabina Citroën Jumpy-a preradi u pravi ured na kotačima zahvaljujući sniženom središnjem naslonu za ruke koji je opremljen rotirajućim stolićem s elastičnom i prianjajućom trakom protiv klizanja predmeta (prijenosno računalo, tablet itd.).

SUSTAVI ZA POMOĆ U VOŽNJI

ë-Jumpy poslovnim korisnicima nudi 15 korisnih sustava za pomoć u vožnji za bezbrižnu vožnju:

JEDINSTVENO u segmentu – klizna bočna vrata s automatskim otvaranjem. Automatska funkcija omogućuje otvaranje i zatvaranje bočnih vrata bez kontakta. Jednostavnim potezom noge ispod ugla stražnjeg odbojnika vozilo se otključava i klizna vrata pred kojima se nalazite otvaraju se automatski. Istim se pokretom pri udaljavanju od vozila vrata zatvaraju i zaključavaju. Tom se funkcijom također pojednostavnjuje utovar i istovar kada imate pune ruke;

– JEDINSTVENO u segmentu – otključavanje i pokretanje vozila bez ključa,

– Active Safety Brake, Sustav za automatsko kočenje u slučaju opasnosti, omogućuje smanjenje tjelesnih ozljeda putnika time što koči umjesto vozača zahvaljujući višenamjenskoj kameri smještenoj u gornjem dijelu vjetrobranskog stakla, i to u sljedećim slučajevima:

o pri brzini od 0 do 30 km/h: sprječava sudar sa statičnim ili pokretnim preprekama ili s pješacima,

o pri brzini višoj od 30 km/h: smanjuje brzinu prije sudara;

JEDINSTVENO u segmentu – Head-up zaslon u boji omogućuje vozaču da neprekidno gleda cestu i da u vidnom polju na prozirnoj ploči ima sve bitne informacije za vožnju (trenutačnu i preporučenu brzinu, postavljenu brzinu na regulatoru/limitatoru brzine, postavke navigacijskog sustava i upozorenje na opasnost od sudara). To je novost među vozilima u tom segmentu;

– Hill start assist, Pomoć pri kretanju na kosini,

– Sustav upozorenja na nepažnju vozača kamerom,

– sustav za upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka (AFIL), koji upozorava vozača kada automobil prijeđe crtu, a da pokazivač smjera nije uključen. Sustav prepoznaje nenamjeran prelazak preko označene crte na tlu (pune ili isprekidane) i upozorava vozača zvukom i vizualnim znakom na instrumentnoj ploči;

– Upozorenje na opasnost od sudara,

– Kamera za vožnju unatrag/Top Rear Vision,

– Coffee Break Alert,

– Automatska prebacivanje dugih i kratkih svjetala,

– Grip Control,

– prepoznavanje znakova ograničenja brzine i preporuka brzine. Taj je sustav prava novost, radi pomoću kamere smještene u gornjem dijelu vjetrobranskog stakla i upotpunjuje podatke opcionalnog navigacijskog sustava. Tako vozač u svakom trenutku raspolaže informacijama o trenutačnim ograničenjima u prometu. Kada kamera prepozna prometni znak s ograničenjem brzine, vozač može pritiskom tipke prihvatiti preporučenu brzinu i postaviti je kao brzinu regulatora ili limitatora;

– prilagodljivi regulator brzine vozila, koji omogućuje vozaču da dopusti vozilu da se prilagodi brzini vozila koje se nalazi ispred njega. Taj automatski sustav regulacije može smanjiti brzinu za do 20 km/h tako da utječe samo na papučicu gasa, bez pritiskanja kočnice. Taj je sustav posebno prilagođen umjereno gustom prometu, primjerice na autocesti;

– ultrazvučni sustav za nadzor mrtvog kuta, koji narančastom diodnom lampicom ugrađenom u kut retrovizora obavještava vozača o prisutnosti vozila u mrtvom uglu.

 

Visoko.co.ba/federalna.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE