Najveći ponos američke autoindustrije bio je i ostao Cadillac, a sada predstavlja model koji bi rado vidjela i Europa.
Ime mu je CT5, a po američkim standardima, radi se o kompaktnoj limuzini. Prevedemo li to na europska poimanja veličine, ovaj je Caddy dužinom od 4.924 mm stao uz bok Audiju A6, BMW-u serije 5 i Mercedesovoj E klasi. A razmak između osovina je čak i veći nego u, primjerice, Audijevoj 6-ici.
Međutim, sada slijedi iznenađenje jer Cadillac cijenom ovog modela želi napasti za broj manje njemačke rivale, seriju 4, A4 i C klasu. I tu ne želi stati pa se nameće arhitekturom fastbacka i unikatnim dizajnerskim izrazom.
A Cadillac je i tehnološki impresivan. Automatski mjenjač ima 10 stupnjeva prijenosa, Super Cruise pametni tempomat je standardan, baš kao i 18-inčni naplatci i sva svjetla u LED tehnologiji.
Unutra su 10-inčni zaslon u sklopu ploče s instrumentima te daljinsko upravljanje klimatizacijom i poklopcem prtljažnika. Uz doplatu, sjedala će se ventilirati i masirati putnika, a interijer će biti presvučen kožom i plemenitim metalima.
Ispod poklopca turbo opcije. Slabiji je 2.0 sa 177 kW/241 KS i 350 Nm, a snažniji 3.0 s 250 kW/340 KS i 542 Nm. Pogon je straga, a uz doplatu je dostupan i AWD.
Prodaja kreće ove jeseni, a do tada GM ima vremena uvjeriti Amere da je domaće ono što trebaju, a da CT5 baš ničim ne zaostaje za europskim rivalima. Uspije li bar djelomično u tome, zadovoljstvo će biti potpuno. Vjeruje se kako će start ponude biti na razini od oko 45.000 USD.
Visoko.co.ba/Federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.