BiHPrivredaBrendovi AS Group u novoj godini i na policama Konzuma i Delhaize-a,...

Brendovi AS Group u novoj godini i na policama Konzuma i Delhaize-a, broj zaposlenih povećan za 500

Protekla godina bila je dosad najuspješnija otkako AS GROUP postoji i svih devet kompanija članica poslovale su pozitivno – izjavio je predsjednik Uprave AS GROUP-a Rusmir Hrvić. Hrvić u novogodišnjem intervjuu za Fenu govori o tome šta je obilježilo 2015. i kakvi su planovi za 2016. godinu AS GROUP-a koji već nekoliko godina u nizu zauzima najviša mjesta u ukupnom poretku najvećih kompanija u BiH.

– Ukupni promet AS GROUP u 2015. je oko 260 miliona KM i to je dosad najveći promet koji smo imali. Ako bih morao izdvojiti nekoliko naših značajnijih poslovnih iskoraka koji su obilježili proteklu godinu, onda su to uspješno okončana konsolidacija prehrambene industrije Klas sa stopostotnim povećanjem realizacija brašna i drugih Klasovih brandova, kao i rekordnim otkupom malina, otvaranje novog pogona u tvornici konfekcije Fortitudo u Travniku, rekordna realizacija u Vispaku, izlazak iz gubitaka Sprinda, fantastični izvozni rezultati brandova “master” i “kent”, povratak tuzlanskog „Mlina i Pekare Ljubače“ – naveo je Hrvić.

Također, veoma važnim smatra to što se prehrambena divizija AS GROUP, zajedno s ostalim instancama, aktivno uključila u procese razvoja prehrambenog sektora u BiH.

– U protekloj godini finansijska vrijednost našeg izvoza je oko 20 miliona KM vlastitih proizvoda. Ovdje vidimo ogroman potencijal. Nema razlike u onome što se najviše traži na domaćem i na inozemnim tržištima. I u BiH i izvan nje najviše se traže i prodaju proizvodi koji na najbolji način dokazuju našu kompetentnost za bosansku kuhinju i pravu bosansku kafu – kazao je Hrvić.

Zato u plasmanu prednjače “zlatna džezva”, “zlatni puder”, “bosanski lokum”, “sarajevski somun”, “tajna”, “begova čorba”, Klasova i Sprindova jufka, zatim baklava, hurmašice i drugo. Izvoze u 27 zemalja svijeta, na četiri kontinenta, a kao svoj najveći izvozni uspjeh vide što su otvorili nova tržišta.

– U idućoj godini ćemo nastojati proširiti police na postojećim tržištima s postojećim i novim proizvodima, ali i otvoriti nova. Dobar dio našeg fokusa bit će usmjeren na povećanje našeg prisustva u regiji. S tim u vezi, mogu ekskluzivno za vašu agenciju kazati da smo uspjeli s našim tradicionalnim bosanskim brandovima koje sam već spomenuo, ući u dva najveća tržna lanca u regiji – Konzum u Hrvatskoj i Delhaize u Srbiji. Smatram ovo ujedno i velikim uspjehom cijele bh. prehrambene industrije. Uspjeli smo ono što je za nas prije samo nekoliko godina bilo gotovo nemoguće – s vlastitim brandovima smo na prodajnim policama najvećih regionalnih tržnih lanaca. Moram kazati da smo sjajan posao napravili i na tržištu Slovenije u kojoj gotovo da nema značajnije trgovine u kojoj nisu naši brandovi, kao i na tržištima Crne Gore i Makedonije – istakao je Hrvić.

AS GROUP je prethodnih godina bio aktivan u akvizicijama i taj proces nije okončan.

– Nastojat ćemo da u tom smislu upotpunimo naš portfolio s prioritetom u diviziji proizvodnje hrane. Pregovaramo o ekskluzivnoj distribuciji brandova Vegafruita. Brendovi Vegafruita – “vegy”, “swity” i “fruby” su prema našoj procjeni ponajbolji kvalitetni domaći brendovi u segmentu proizvoda od voća i povrća, kiselih prozvoda, kiselih krastavaca, paprika, salata, ajvara, sokova, sirupa, džemova, želea i pekmeza – naveo je Hrvić.

U AS GROUPU su razvili kanale prodaje koji će omogućiti da zdrava domaća hrana s bh. polja ponovo pronađe put do kupaca i potrošača. Vegafruit je svojevremeno imao i do 8.000 kooperanata koji su proizvodili za ovu kompaniju svježe i kvalitetno voće i povrće.

-Smatramo da ćemo na ovaj način svima omogućiti i dati šansu da maksimalno uposle svoje kapacitete, jer, kao što smo uspjeli s proizvodima Vispaka, Klasa, Sprinda i drugim domaćim brendovima, sigurni smo da ćemo i brendove Vegafruita vratiti na prodajne police, na mjesto koje oni po kvalitetu i zaslužuju. Dakle smatramo da ćemo na taj način pokrenuti proizvodnju u Vegafruitu i dalje razvijati proizvodnju hrane u tom dijelu BiH – dodao je Hrvić.

U ovoj godini investirali su u najsavremeniju tehnologiju u tekstilnoj diviziji. Također, u toku je investicija u nove tehnologije u Vispaku, a planirano je da na dan ove kompanije svečano puste u pogon novu pržionicu i mlin za kafu, čime će se kapaciteti za proizvodnju “zlatne džezve” više nego udvostručiti.

AS GROUP trenutno zapošljava 3.200 radnika. U protekloj godini su imali porast zaposlenih za više od 18 posto, s 2.700 koliko su imali u 2014. na 3.200 s koliko završavaju 2015. godinu.

– Vidimo velike potencijale za daljnji rast kompanije, a tako i zaposlenih. Važno je da imamo kvalitet, ali i ono nešto posebno, neki kažu «bosanski faktor x», zbog kojeg smo prepoznatljivi i zbog kojeg nas tržišta, kupci i potrošači sve više cijene – naveo je.

Kako je dodao, uspješno se nose s konkurencijom i pronašli su svoj vlastiti put razvoja.

-Mi u Bosni i Hercegovini imamo toliko prednosti u odnosu na druge i samo da te prednosti iskoristimo na pravi način, morali bismo za kratko vrijeme uvoziti radnu snagu. Uvjeren sam da prava bosanska kafa, burek, bosanski lokum, naši bestilji i kompoti, begova čorba, voda “oaza”, mogu postati globalno prepoznatljivi brandovi. Niko nema ono što mi u Bosni i Hercegovini imamo. Do nas je da li ćemo to znati iskoristiti – kazao je Hrvić za Fenu.


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE