Njemački premijum gigant BMW odustat će od upotrebe svog najsnažnijeg dizel motora pod oznakom B57D30S0. U pitanju je 3,0-litarski šestocilindarski agregat sa četiri turbine koji je debitovao prije samo tri godine.
Ovaj motor ima višestepeni sistem za pojačavanje: dva nisko-inercijalna punjača visokog pritiska i dvije “turbine” niskog pritiska ulaze u rad sekvencijalno.
Kao rezultat, dizel motor proizvodi 400 KS i 760 Nm, a već 450 Nm je dostupno pri 1000 o/min.
Međutim, upravo je takav dizajn je presudio ovom motoru, ispostavilo se da je previše komplikovan i u proizvodnji i u održavanju.
BMW će postepeno će iz prodaje povući modele M550d, 750d i 750Ld, a potom modele X5, X6 i X7 sa modifikovanim M50d.
Nakon toga će najsnažniji bavarski dizel biti B57D30T0 iz iste porodice, ali sa dva turbo-punjača koji raspolaže sa 326 KS i 680 Nm.
Špekuliše se da BMW sprema hibridni sistem baziran na slabijim dizelima.
Visoko.co.ba/Federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.