Lokalne TemePrivredaAvaz o online kampanji eBiosa: Halid Bešlić i Enes Begović promoviraju visočku...

Avaz o online kampanji eBiosa: Halid Bešlić i Enes Begović promoviraju visočku platformu za online prodaju voća i povrća

Halid Bešlić i Enes Begović dio su nove reklamne kampanje jedinstvene platforme eBios.ba, koja je građanima nekoliko bosanskohercegovačkih gradova omogućila sigurnu, online kupovinu organskog voća i povrća, te kvalitetnih džemova i sokova, a sve sa besplatnom dostavom.

Dva doajena narodne muzike podržali su ovu platformu poljoprivredne zadruge Bios iz Visokog u reklami sigurne dostave zdravih proizvoda u sve domove, te su otkrili zašto putem eBios.ba platforme naručuju najsvježije voće i povrće.

Američki ambasador i direktorica USAID-a među kupcima

“Servis je već neko vrijeme bio spreman, ali ova pandemija i sva zbivanja su nas ubrzali i prije nepunih mjesec dana počeli smo sa ovom uslugom. Na ovaj način sve naše proizvode možete naručiti online i jako brzo imati na svojoj kućnoj adresi, što je u ovo vrijeme izuzetna pogodnost, posebno za starije osobe. Također, mnogo je naših ljudi koji iz inostranstva prave narudžbe, koje šalju svojoj porodici u gradovima koje trenutno pokrivamo. A ponuda je izuzetno bogata i što je najbitnije kvalitetna.

Moguće je naručiti sve vrste poljoprivrednih proizvoda, od luka, krompira, salate, graha, kupusa, paradajza i paprike, pa do voća. Trenutno su najaktuelnije jagode, kao i mladi luk i salata. Svako veče prikupljamo narudžbe, koje već narednog dana završe na kućnim vratima naših kupaca u Sarajevu, Ilidži, Visokom, Ilijašu, Brezi, Vogošći i Istočnom Sarajevu. Među kupcima su i američki ambasador u našoj zemlji, kao i direktorica USAID-a“ – pojašnjava direktor kompanije „Bios“ i jedan od idejnih tvoraca ove platforme Nermin Kadrić.

Domaće kompanije građanima žele pružiti svjetsku uslugu

Kao i u prvom promotivnom spotu, u kojem je zvijezda NBA tima Brooklyn Netsa, bh. košarkaš Džanan Musa podržao eBios.ba platformu iz svog stana u New Yorku, prijateljski odnosi Nermina Kadrića sa Halidom Bešlićem i Enesom Begovićem rezultirali su ovom saradnjom i promocijom zdrave domaće hrane.

„U što kraćoj mogućoj formi pokušali smo krajnjim korisnicima prenijeti poruku i prednosti kupovine zdrave hrane, putem interneta, iz poljoprivredne zadruge BIOS iz Visokog, a što Enes Begović u spotu čini za svog prijatelja Halida Bešlića“ – dodaje Goran Lukić, režiser spota koji je nastao u produkciji VICOBA.

Inače, u cijelom procesu nastanka reklamnog spota bili su uključeni domaći proizvodi i bh. zvijezde, a i sama produkcijska kuća je, također iz Visokog, budući da je jedan od glavnih slogana cijele kampanje upravo: „Jer domaće je najbolje“.

 

Visoko.co.ba/Avaz.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE