Apple je zadržao titulu najvrednije svjetske marke u 2022. godini s 355 milijardi dolara, a njegova vrijednost povećala se za 35 posto u odnosu na prošlu godinu, prema novom izvještaju, javlja Anadolu Agency (AA).
“Iza Applea nalaze se Amazon od 350 i Google od 263 milijarde dolara”, navodi se u najnovijem izvješću Brand Financea, vodeće svjetske konsultantske kompanije za procjenu vrijednosti robne marke.
Apple je i 2021. godine zauzimao prvo mjesto s vrijednošću brenda od 263,4 milijarde dolara.
Prema izvještaju, Sjedinjene Američke Države prednjače među zemljama, a 199 firmi na listi Global 500 smješteno je u toj zemlji, dok je 77 kineskih i 31 japanska kompanija.
Među brendovima uključenim u izradu vakcina protiv COVID-19, Pfizer je na 352. mjestu sa 6,3 milijarde dolara, a AstraZeneca na 407. mjestu sa 5,6 milijardi dolara.
Visoko.co.ba/federalna.ba/AA
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.