Prema posljednjem istraživanju agencije “Brand Finance” o 500 najvrijednijih brendova, američka kompanija Apple je sa 128 milijardi dolara po četvrti put najvrijedniji brend u svijetu, prenosi Anadolija.
Istraživanje je pokazalo da je ove godine vrijednost pet najvrijednijih brendova, odnosno marki u svijetu, u odnosu na prošlu godinu porasla za 12,3 posto te dostigla cifru od 413,4 milijardi dolara. Kompanija Apple je tokom jedne godine povećala vrijednost za 23%.
Nakon Applea slijedi Samsung sa 81,7 milijardi dolara što je porast od četiri posto u odnosu na 2014. godinu. Slijede Google sa 76,6, Microsoft 67, Verizon 59,8, AT&T 58,8, Amazon 56,1, General Electric 48, China Mobile 47,9 i Walmart sa 46,7 milijarde dolara.
Kompanija Twitter je u odnosu na prošlu godinu ostvarila najveću vrijednost nakon što je ove godine zabilježila porast od 185 posto te povećala vrijednost na 4,3 milijarde dolara.
Vrijednost kompanije Facebook je u odnosu na prošlu godinu porasla za 146 posto te dostigla 24,1 milijardu dolara tako da je napredovala sa 122. na 30. mjesto pomenute liste koju je sastavila agencija “Brand Finance”.
Na listi, na kojoj se nalaze brendovi iz 31 zemlje, Sjedinjene Američke Države (SAD) su prve sa 188 markom ukupne vrijednosti od 2 biliona i 33 milijarde dolara. Kina je druga sa 42 brenda čija vrijednost iznosi 397,7 milijardi dolara, a Japan treći sa 40 poznatih brendova i 349,1 milijarda dolara. Slijede Velika Britanija sa 40 marki, Francuska sa 33, Njemačka sa 29 i Švedska sa 18 poznatih marki.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.