Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko šest godina nakon akvizicije od strane AS GROUP bilježi stopostotno povećanje prodaje.
Pri tome treba istaći da su segmenti poput prodaje kafe i programa bosanske kuhinje gotovo u stopu pratili ovakvo povećanje realizacije, te da su uporedo razvijani i drugi programi poput praškastog i programa čokolade.
“Prošla godina bila je najuspješnija za Vispak od osnutka kompanije. Kompanija je u 2015. godini ostvarila realizaciju od blizu 45 miliona KM. Usporedbe radi 2010. godine kada je u decembru AS GROUP akvizirala Vispak, zabilježeni su ukupni priohodi od blizu 18 miliona KM. Od kada je AS GROUP preuzela Vispak, za pet godina poslovanja prihodi Vispaka su uvećani dva i po puta”, kazao je Rusmir Hrvić, raniji direktor Vispaka koji je zbog akvizicije Klasa d.d Sarajevo preuzeo vodeću poziciju ove kompanije i predsjednika Uprave AS GROUP.
Posebno raduje razvoj brandova. Zlatna džezva je postala jedan od najjačih bosanskohercegovačkih brandova. Zlatna džezva je vraćena na police, u potpunosti je dokazana Vispakova kompetentnost za kvalitet prave bosanske kafe, a prema nekim relevantnim istraživanjima Zlatna džezva dostiže prvo mjesto u kategoriji lojalnosti bh. potrošača brandu u segmentu tradicionalnih kafa. Zlatna džezva je svojim komunikacijskim konceptom već sada postala planetarno poznata kao bosanska kafa, drugačija i posebna, prijatnog ukusa i nesvakidašnjeg osjećaja užitka – ćejfa. Sve je urađeno vlastitom pameću, a Vispak je dokaz da BiH ima brandove koji mogu konkurirati regionalnim i svjetskim proizvođačima.
Razvoj branda i povećanje prodaje pratile su uspješne reklamne kampanje sa Enisom Bešlagićem kao što su „Nije sve u zlatu, ima nešto i u džezvi“, „Pit ćemo mi nju ako Bog da i u Brazilu“, „Iz džezve u Brazil“, čiji slogani su postali popularni koliko i sam brand.
“Zlatna džezva” se danas prodaje u 28 zemalja, na tržištima regije, u zemljama Centralne Evrope, u Skandinaviji, SAD-u, i na Bliskom Istoku. Važno je istaći da je u proteklih pet godina drastično povećan broj prodajnih mjesta na kojima je ranije bila dostupna “Zlatna džezva”, tako da je primjerice u Sloveniji broj prodajnih mjesta na kojima je dostupna “Zlatna džezva” već premašio brojku od 1.000, u Hrvatskoj također, a slično je i u SAD-u, Švedskoj, Austriji, Švicarskoj, Njemačkoj, itd.
Zlatna džezva, kao i ostali brandovi kao što su Begova čorba, Tajna, Laganini, Tarhana, Čajevi, Club, Tiru – Liru, itd., izvoze se u mnoge zemalja svijeta, i dostupni su u najvećim trgovinama na svijetu od američkog Wal Marta, preko Kauflanda, te regionalnih velikih tržnih lanaca.
Ipak Vispak!
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.