Četrdeset peti je dan otkako su razorne poplave pogodile dio naše zemlje. Četrdeset pet dana željeznička pruga doslovce visi u zraku i nema jasnih naznaka, kao ni odgovora kada će je i tko sanirati.
Odgovor možda dobijemo sutra za kada je zakazana sjednica Vlade Federacije koja bi, prema najavama premijera Nermina Nikšića, trebala presjeći i preuzeti konkretne korake.
U međuvremenu, svakodnevno raste gubitak i Željeznicama Federacije, ali i gospodarskim subjektima. GIKIL je samo jedan u lancu. Odgovore na pitanja dokle se stiglo s planom sanacije tražili smo u Autocestama Federacije, na koje su, podsjećamo, iz Željeznica prebacili lopticu odgovornosti.
Na konkretno pitanje je li plan sanacije završen i jesu li Autoceste Federacije uistinu bile zadužene za njegovu izradu, iz ovog poduzeća tek obrazloženje onoga što je već poznato, ali ne i odgovor na tražena pitanja:
“Upućen je zahtjev u kojem smo tražili pojašnjenje može li i na koji će način JP Autoceste FBiH odabrati i rasporediti izvođače radova koji su dodjeljeni za radove na Koridoru 5c za izvođenje sanacijskih radova na infrastrukturi uzrokovanoj poplavama te kako iste radove financirati iz neisplaćenog dijela zajma ugovorenog s EIB-om. Nakon što je stigao odgovor iz EIB-a, u kojemu su navedene postojeće mogućnosti financiranja kao i uvjeti financiranja, JP Autoceste FBiH je pripremilo dopis sa svim ovim informacijama i isti je poslan prema Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija i Vladi FBiH te u sljedećem razdobljubu očekujemo upute za daljnja postupanja.”
Visoko.ba/federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.