Kineski izazivač putničkim avionima Airbusa i Boeinga, uskotrupni C919 proizvođača Commercial Aircraft Corp. of China ili COMAC, danas je napravio svoje prvo putovanje izvan kineske teritorije organizirajući prelet na najvećem azijskom aeromitingu u Singapuru.
Kina je uložila velika sredstva u svoj pokušaj da prekine dominaciju dva zapadna proizvođača aviona na globalnom tržištu putničkih aviona.
Dok se Airbus i Boeing bore da povećaju proizvodnju i zadovolje potražnju za novim avionima, a Boeing se bori sa nizom kriza, avioindustrija gleda kako se COMAC pozicionira kao ozbiljna alternativa.
COMAC će uložiti desetine milijardi juana u narednih tri do pet godina u proširenje proizvodnih kapaciteta za C919, objavili su kineski mediji u januaru.
Kineske vazduhoplovne vlasti objavile su prošlog mjeseca da će ove godine zatražiti certifikat Agencije za sigurnost vazduhoplovstva Evropske unije za C919, što je proces koji je započet 2018.
C919 je bio jedan od ukupno dva komercijalna proizvođača aviona koji su letjeli svojim avionima uz obalu Singapura – zajedno s Airbusom – na nedjeljnoj pretpremijeri najvećeg azijskog aeromitinga. Boeing ove godine neće prikazati komercijalni avion, javlja Reuters.
Visoko.co.ba/federalna.ba/Fena
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.