Milioni stanovnika Australije ostali su bez mobilnih i internet usluga, nakon pada sistema mobilnog operatera Optus. Bez mobilnih i internet usluga bilo je više od deset miliona korisnika Optusa, druge najveće telekomunikacijske kompanije u Australiji.
Kako prenosi ABC News, izvršna direktorica Optusa Kelly Bayer Rosmarin izjavila je da je prekid počeo u četiri sata po lokalnom vremenu.
Dok su korisnici kritikovali Optus što ih nije obavijestio o prekidu, Rosmarin je nekoliko sati nakon prekida navela da timovi rade na problemu i da su internet i mrežni servisi počeli da se popravljaju.
Istakla je da bi prekid mogao trajati još nekoliko sati i naglasila da će raditi neprekidno dok se problem ne riješi.
Iako još nije poznato da li je cyber napad uzrokovao prekid rada, došlo je do poremećaja u zdravstvenoj zaštiti, transportu i platnim sistemima širom zemlje zbog toga što Optus nije u funkciji.
Kompanija Optus je prošle godine bila na meti cyber napada koji je doveo do krađe ličnih podataka s 10-ak miliona naloga, što je najveći takav incident u Australiji.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.