Ispovijest prezgodnog Španca o bizarnim seksualnim navikama njegovih klijentica dobila je svoj oblik u visoko stiliziranoj seriji, koja se ovih dana nalazi u vrhu gledanosti streaming servisa. Vodi nas u svijet bluda u kojem se niko ne osjeća prljavo.
Televizijski div Telemundo, poznat po brojnim hitovima od kojih smo neke gledali i u BiH (“Pali anđeo”), sada na Netflixu predstavlja “Dnevnik jednog žigola”, seriju koja funkcionira po osnovnom dramaturškom principu telenovele, koji je možda i tajna njihove enormne gledanosti. To je omogućavanje gledatelju da zaviri iza onih zidova kuća bogatih, a na način da tu barijeru uspije preskočiti jedna siromašna, ali dobra ljudska duša.
Ljubav je samo gubitak vremena
Sada imamo priču o žigolu, koji je odrastao u siromaštvu u Argentini, pa ga je u “posao” uvela izvjesna madam, koja je u njegovom životu odigrala posebnu ulogu. Radnja serije pratii životni i “profesionalni put” mladog žigola Emanuela (Jesus Castro), uz kojeg bi i Esmeralda progledala. Dnevnik jednog žigola počinje uhićenjem glavnog junaka Emanuela nakon što je u njegovoj kući pronađeno tijelo koje pripada nikome drugom do njegovom klijentu.
Policiji isljeđuje njegovu verziju priče o tome zašto je u njegovom stanu pronađeno mrtvo tijelo. Zadovoljavao je žensku pohotu, jer kaže da ženama seks ne služi samo za rađanje. Život mu se počeo komplicirati kada se upleo u porodične poslove glavne klijentice Ane (Fabiola Campomanes), kršeći temeljno pravilo svog posla koje kaže – nemoj se zaljubiti.
Ono u što se upetljao nije to da će saznati kako mu je majka sestra njegovog oca, nego – pazite sad – da žena s kojom redovno spava za novac, želi uspostaviti normalan odnos s maloljetnom kćeri, pa ga angažira da malenu čudakinju opsjednutu umjetnosću Juliju (Victorija White) trgne iz adolescentne krize.
Seks prodaje sve
Kreator serije je Sebastián Ortega, a režiiju potpisuje Mariano Ardanaz. Serija obiluje seksom, alkoholom, raskošnim vilama i automobilima. Sve je začinjeno s malo površne psihologije, uz male primjese kriminalistike i poslužit će vam isključivo za zabavu. Serija “Dnevnik jednog žigola” ima i pokušaj toga da nam nešto poruči. Zato propituje moral kroz zaplet koji prevazilazi i najnevjerovatnije postavke žanra telenovele, s ciljem da sve završi na kritiziranju bogatih, kojima novac uglavnom donosi nesreću.
Emanuelov život neodoljivo podsjeća na priču Juliana Kaya, majpozntijeg filmskog žigola, koji je postao poznat zahvaljujući tome što je bio protagonist filma Paula Schredera “Američki žigolo” i zato što ga je igrao Richard Gere u svojim najboljim danima. Obojica su “prodavači ljubavi”, koji se suočavaju s ubistvom klijenta. Zanimljivo je da je Showtime oživio duh kultnog filma iz 1980. godine, i to u vidu istoimene serije koja prati Juliana Kayea nakon što je nepravomoćno osuđen, pa pušten is zatvora u kojem je proveo 15 godina. Serija je objavljena 9. septembra.
Filmske i televizijske priče o prostituciji su više nego dovoljno iscrpile teme žena koje se bave najstarijim zanatom, dok su muškarci puno manje bili u prilici predstaviti kompleksne odnose u kojima prodaju svoja tijela, ali su u pravilu takve priče rezultirale velikim hitovima, poput “Ponoćnog kauboja” koji je prvi film s rejtingom X koji je osvojio Oscara.
Neka “Dnevnik jednog žigola” bude vaš izbor gledanja dnevnika, ali onog u kojem ćete vidjeti skandalozne priče, a da u njima nema nimalo politike.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.