ZanimljivostiNekadašnji internetski gigant Yahoo danas se bori za opstanak na tržištu

Nekadašnji internetski gigant Yahoo danas se bori za opstanak na tržištu

Yahoo, nekadašnji vladar interneta i lider kada je riječ o elektronskoj pošti, pretraživanju i online vijestima, trenutno se nalazi u veoma teškoj situaciji, jer je izgubio bitku sa trenutno dominantnim Googleom i Facebookom.
Yahoo je 1990-ih i početkom 2000-ih godina dominirao internetskom medijskom scenom, ali je vrijednost i prodaja te kompanije od 2008. godine drastično opala. Zarada Yahooa 2008. godine iznosila je 7,2 milijarde dolara, a 2015. godine tek 4,6 milijardi dolara, prenosi BBC.

Najveći razlog za takvo stanje je dominacija oglašavanja Googlea i Facebooka, koji su preuzeli prostor gdje je Yahoo imao značajne prihode. U međuvremenu se u toj kompaniji promijenilo nekoliko izvršnih direktora koji su pokušali izvršiti reforme, ali bez ikakvih značajnijih rezultata.

Analitičari predviđaju da, ukoliko se nastavi taj trend, može doći do otpuštanja i izvršne direktorice Marisse Mayer, ili čak do gašenja ovog brenda.

Kompaniju Yahoo osnovali su 1994. godine bivši studenti Stanford univerziteta Jerry Yang i David Filo, te je u početku funkcionisala kao jedan od prvih web portala. Međutim, vremenom je Yahoo izgubio utrku sa novim, inovativnijim rivalima kao što su Gmail, Hotmail, te u konačnici Whatsapp ili WeChat. Opadanju popularnosti Yahooa dodatno su doprinijeli Facebook i Twitter.

Vrijednost Yahooa iznosi blizu 33 milijarde dolara, ali većina otpada na udio koji ta kompanija ima u kineskoj internetskoj kompaniji Alibaba. Nekoliko najvećih dioničara u Yahoou smatraju da izvršna direktorica Mayer i njeni saradnici moraju otići, te da se sprovede prodaja temeljnog poslovanja koje uključuje poslove vezane za pretraživanje i oglašavanje. Osim toga, najavljeno je i otpuštanje 10 posto zaposlenih.


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE