Lokalne TemeJavni poziv za dodjelu u zakup poslovnih prostora Grada Visoko

Javni poziv za dodjelu u zakup poslovnih prostora Grada Visoko

Na osnovu člana 9. Odluke o dodjeli u zakup poslovnih prostora Grada Visoko (“Službeni glasnik Grada Visoko”, broj 02/21), Komisija za dodjelu u zakup poslovnih prostora Grada Visoko, raspisuje

                                                                     JAVNI POZIV

                  ZA  DODJELU U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA GRADA VISOKO

Raspisuje se Javni poziv za dodjelu u zakup poslovnih prostora Grada Visoko

I – PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmet javnog poziva  su slijedeći poslovni prostori:

RBr.  ADRESA k.č. u KO Visoko rok za podnošenje prijave namjena prema mišljenju Službe za finansije,privredi i društvene djelatnosti površine prostora u m2 period na koji se daje u zakup zona početni iznos mjesečne zakupnine po 1 m2 /bez PDV) kriteriji i mjerila izbora stanje upotrebljivosti
1. Ul. Kralja Tvrtka br. 38 976/2 prema javnom pozivu trgovinska djelatnost i to specijalizirana tgovina na malo odjećom, tekstilnom robom, kozmetičkim i toaletnim proizvodima 39,00 5 god. II 5,00 dodjela putem javnog poziva prema članu 13. Odluke. kriterij najveći ponuđeni iznos funkcionalan
2. Ul. Kralja Tvrtka br. 30A 974/1 prema javnom pozivu zanatska djelatnost uslužnog karaktera ili kancelarijska djelatnost 18,00 5 god. II 5,00 kancelarijska djelatnost     2,00 zanatska dodjela putem javnog poziva prema članu 13. Odluke. kriterij najveći ponuđeni iznos neuslovan   potrebno ulaganje
3. Ul. Kralja Tvrtka br. 30 974/1 prema javnom pozivu zanatska djelatnost uslužnog karaktera ili kancelarijska djelatnost 18,00 5 god. II 5,00 kancelarijska djelatnost  2,00 zanatska dodjela putem javnog poziva prema članu 13. Odluke. kriterij najveći ponuđeni iznos neuslovan   potrebno ulaganje
4. Ul. Čaršijska br. 1 1019 prema javnom pozivu trgovinska djelatnost i to specijalizirana tgovina na malo odjećom, tekstilnom robom, kozmetičkim i toaletnim proizvodima 59,92 5 god. I 6,00 dodjela putem javnog poziva prema članu 13. Odluke. kriterij najveći ponuđeni iznos neuslovan   potrebno ulaganje
5. Ul. Alije Izetbegovića br. 35 407/1 prema javnom pozivu trgovinska djelatnost i to specijalizirana trgovina na malo odjećom, tekstilnom robom, obućom, kozmetičkim i toaletnim proizvodima 30,00 5 god. I 6,00 dodjela putem javnog poziva prema članu 13. Odluke. kriterij najveći ponuđeni iznos funkcionalan
6. Ul. Dr.Džananovića br.2 307/2 prema javnom pozivu ugostiteljska djelatnost tipa caffe 57+83  bašta=140,00 m2 5 god. I 13 KM dodjela putem javnog poziva prema članu 13. Odluke. kriterij najveći ponuđeni iznos uslovan, potrebno riješiti kanalizaciju u objektu/priključiti objekat na gradsku kanalizaciju
7. Ul. Čaršijska bb 3415 prema javnom pozivu ugostiteljska djelatnost tip fast-food ili bosanska kafana 63,36 5 god. I 6,00 dodjela putem javnog poziva prema članu 13. Odluke. kriterij najveći ponuđeni iznos funkcionalan

II – POČETNA CIJENA ZAKUPNINE

Visina zakupnine se određuje prema zoni u kojoj se poslovni prostor nalazi. Početna cijena za svaki pojedinačan prostor zakupnine je data u tačci I (tabela).

III – PERIOD NA KOJI SE POSLOVNI PROSTOR IZDAJE

Ugovor o zakupu poslovnih prostora zaključuje se na period od 5 godina.

IV – OCJENA PONUDE

Najpovoljnijom ponudom se smatra ponuda koja ispunjava  formalno-pravne uslove, odnosno ponuda u prilogu koje je dostavljena sva dokumentacija  tražena javnim pozivom i koja sadrži najveći ponuđeni iznos zakupnine po 1m2.

Ponuđena cijena ne uključuje PDV.

U slučaju da dva ponuđača ponude isti iznos zakupnine, prednost ima  onaj ponuđač koji je ranije dostavio ponudu.

U slučaju da ponuđač koji je ocijenjen kao najpovoljniji odustane od svoje ponude nakon provedenog postupka otvaranja i ocjene ponuda, poslovni prostor se dodjeljuje sljedećem ponuđaču sa rang liste.

V – USLOVI KOJI SE ODNOSE NA STATUS PONUĐAČA

Pravo učešća na konkursu imaju pravna i fizička lica registrovana za obavljanje jedne od djelatnosti koje se mogu obavljati u poslovnim prostorima navedenim u tačci I Javnog poziva, kao i lica koja su podnijela zahtjev nadležnom organu za izdavanje rješenja o obavljanju navedenih privrednih djelatnosti, uz uslov da nemaju neizmirenih obaveza prema Gradu Visoko.

Ponuda treba da sadrži:

  1. Prijavu za javni poziv koja sadrži podatke o identitetu ponuđača: ime, prezime, tačnu adresu, JMBG,kontakt telefon(za fizička lica), odnosno puni naziv firme, sjedište, ID i PDV broj, podatke o odgovornom licu(ime, prezime, tačna adresa i kontakt telefon), potpis odgovornog lica i pečat ponuđača(za pravna lica).
  2. Preciznu oznaku poslovnog prostora na koji se odnosi ponuda
  3. Naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru.
  4. Iznos ponuđene zakupnine koju nudi u KM po 1m2 (iskazana u brojkama i slovima), koji ne može biti manji od najnižeg iznosa određenog javnim pozivom.
  5.  Dokaz o izmirenim obavezama prema Gradu Visoko (potvrda gradske službe nadležne za poslove finasija koja nije starija od tri mjeseca).
  • Ovjerenu kopiju rješenja o registraciji subjekta, odnosno dokaz o podnesenom zahtjevu nadležnom organu za odobrenje obavljanja privredne djelatnosti,

VI – ROK I NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVA NA OGLAS

Pismene prijave na javni poziv, sa dokazima o ispunjavanju uslova javnog poziva, podnose se u zatvorenoj koverti sa čitko naznačenim podacima podnosioca ponude. Prijave se mogu podnijeti do 12.07.2021.godine do 16,00 sati.

Pisane prijave se podnose Komisiji putem Centra za pružanje usluga građanima u Gradskoj upravi Visoko ili preporučeno poštom na adresu: Grad Visoko, ulica Alije Izetbegovića broj 12 A, sa naznakom Komisija za dodjelu u zakup poslovnih prostora Grada Visoko, PONUDA za poslovni prostor u ulici _________________ br. ___ Visoko – ne otvarati.

Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.

VII – DODATNE INFORMACIJE

Otvaranje ponuda prispjelih na javni poziv održat će se dana 15.07.2021. godine u maloj sali gradske uprave Visoko sa početkom u 9,00 sati.

Ponuđači mogu prisustvovati otvaranju ponuda.

Prostori koji se daju u zakup mogu se pogledati svakim radnim danom u vremenu od 8,00 do 15,00 sati.

Kontrolu korištenja poslovnih prostora vršit će Služba za urbanizam, stambene, geodetske poslove, i katastar nekretnina Grada Visoko.

Ukoliko učesnik javnog poziva kome je dodijeljen poslovni prostor ne pristupi zaključenju ugovora u roku od 15 dana od dana dostavljanja poziva za zaključenje ugovora, smatrat će se da je odustao od ponude.

Za sve dodatne informacije obratiti se na telefon: 032/732-507 i 732-548.

Komisija za dodjelu u zakup poslovnih prostora Grada Visoko


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE