Na velikom tržištu javno će objavljivati da su vozačima istekla jamstva!
Sve to uključuje posebnu tehnologiju prepoznavanja vozila na cesti pomoću skeniranja tablica, a barem u BMW-u tvrde da podatke neće pohranjivati.
U BMW-u kao da donošenje poslovnih odluka preuzima Jim Carrey ili neki drugi komičar. Kako shvatiti posljednje poteze bavarske kompanije bez nužnog zazivanja komediografskih djela. Prvo su u BMW-u globalno odlučili napasti sve one kojima se ne sviđa njihov novi električni SUV iX5, a sad su na lokalnoj razini (ali i važnom tržištu) odlučili prokazivati sve vozače kojima je isteklo jamstvo. U Velikoj Britaniji će na posebnim displejima uz cestu objavljivati:
– Vašem BMW-u isteklo je jamstvo!
Sve to uključuje posebnu tehnologiju prepoznavanja vozila na cesti pomoću skeniranja tablica, a barem u BMW-u tvrde da podatke neće pohranjivati, odnosno to ne bi ni smjeli činiti. Poruka na displeju bit će vidljiva vozaču, ali i ostalima i njegovoj blizini pa nije jasno što doista BMW planira postići. Možda otuđiti svoje kupce.
U BMW-u tvrde da će im to pomoći u prodaji jamstava.
Visoko.co.ba/federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.