Još uvijek se zbrajaju štete prvog lockdowna, a oporavak će, sudeći po aktualnim trendovima, potrajati.
Za razliku od Porschea koji je kroz prvi val prošao dosta dobro i u prvih devet mjeseci zabilježio minimalni pad od 5 posto, Ferrarijevi problemi su osjetno dublji. Ponos talijanske autoindustrije je do kraja rujna isporučio 6440 automobila, što je 17% manje u odnosu na isto razdoblje lani kad je prodao 7755 primjeraka.
Najveći pad zabilježen je u Kini (+ Hong Kong, Tajvan) gdje je prodaja s prošlogodišnjih 776 pala na svega 181 primjerak, odnosno čak 77%. Pad je zabilježen i u Americi i to od 29%, pa je prodano “tek” 1635 automobila. Najmanji pad zabilježila je EMEA regija, i to svega 1%.
I za kraj još jedna zanimljivost. Prodaja V12 modela je u krizi skočila za 15.4%, dok je potražnja za V8 modelima pala za 12.8%. U ovu statistiku ne ulaze SF90 Stradale i Roma, čije isporuke kreću iduće godine.
Visoko.co.ba/federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.