Toyotin predstavnik u novoj LMH kategoriji nosi naziv GR Super Sport i zasnovan je na osnovici hibridnog LMP1 prototipa TS050, a u skladu s pravilnikom Toyota će ograničen broj svog LMH automobila napraviti i u verziji koja će se moći registrovati i voziti i na javnim cestama.
Toyota i nekoliko drugih automobilskih kompanija koje pripremaju LMH opcije učestvovat će s hibridnim automobilima čiji motori s unutrašnjim sagorijevanjem ne mogu razvijati više od 680 KS. Masa automobila ne smije biti ispod 1.030 kilograma, a najveća snaga elektromotora može biti 270 KS. Bez spomenutih ograničenja, očekuje se da će cestovna verzija automobila kombinovano razvijati više snage.
Nakon promotivne vožnje uoči trke 24 sata Le Mansa bivši Toyotin trkač Alex Wurz rekao je da ga je LMH prototip GR Super Sport ostvarenim performansama mnogo podsjetio na LMP1 TS050, a u Toyoti su nakon svega još jednom ponovili da njihova bezrezervna posvećenost trkama za cilj ima još bolje putničke automobile.
Pored Toyote svoje LMH opcije za učešće u narednoj sezoni intenzivno pripremaju i u kompanijama ByKolles i Scuderia Cameron Glickenhaus. U Aston Martinu su za sada odustali od ranije najavljenog učešća s modelom Valkyrie, a 2022. godine u LMH kategoriji svoje automobile imat će i Peugeot.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.