AutoVolkswagen gubi 415 eura po autu, a jedna slavna marka je puno...

Volkswagen gubi 415 eura po autu, a jedna slavna marka je puno gora

Velike razlike u gubicima puno govore o strukturi poslovanja pojedinih kompanija. Nema sumnje kako je kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa jedna od najvećih u modernoj povijesti, a posebno jako je udarila autoindustriju. Za oporavak neće biti dovoljni mjeseci, već će za neke trebati i godine, procjenjuju pojedini stručnjaci.

Kako bi bolje spoznali razmjere krize, njemački Handesblatt je objavio studiju koja pokazuje cijenu krize po svakom prodanom automobilu.

 

A rezultati su iznenađujući. Primjera radi, Volkswagenu je prodaja pala za 28%, Toyoti za 29%, a pretočeno na automobile to znači minus od 415 eura po autu za Volkswagen dok je Toyota zaradila 533 eura po svakom autu. Još bolje je prošao PSA koncerna s Opelom i zaradio 707 eura po autu. Pritom valja imati na umu kako VW ubire plodove oporavka s kineskog tržišta gdje PSA gotovo da i nije prisutan.

Jezikom brojeva, gubitak prije poreza u prvoj polovici ove godine je za VW 1,4 milijarde eura, dok je u istom razdoblju lani VW ostvario 9,6 milijardi plusa.

I rezultati u premiumu su zanimljivi. Najviše je izgubio BMW, čak 1100 eura po autu, dok su Mercedes i Audi u minusu oko 600 eura po autu. Istovremeno, Volvo je s istim padom prodaje gubio tek 343 eura po autu.

Naravno, nije cjelokupna njemačka autoindustrija u minusu. Tako je Porsche još uvijek u debelom plusu sa zaradom od 10.000 eura po automobilu. Svijetli primjer „preko bare“ je Tesla Motors. Oni pak po autu zarađuju 3000 eura po autu. Autor studije dr. Ferdinand Dudenhöffer procjenjuje kako je pozitivan rezultat dio mešetarenja s CO2 certifikatima.

 

Visoko.co.ba/federalna.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE