Kada je Elon Musk sa svojom ekipom osmišljavao Cybertruck, mislio je prvenstveno na tržište sAD-a gdje su kamioneti poput Forda F-150 već desetljećima najprodavaniji modeli. No, u Evropi je situacija drugačija, pa joj se u Tesli planiraju prilagoditi.
Cybertruck, Teslin revolucionarni futuristički kamionet od nehrđajućeg čelika, predstavljen je prošle godine, a na tržištu će se pojaviti vjerojatno kroz dvije godine. Primarno ovaj je električni automobil namijenjen američkom tržištu, gdje su kamioneti već desetljećima vladari top lista najprodavanijih vozila, a u Tesli su svjesni da su se malo preračunali kada je riječ o dimenzijama Cybertrucka.
Iako dobar za cestu, prvi predstavljeni prototip ne stane baš u svaku garažu. Elon Musk je već ranije, u intervjuu s Jayom Lenom, najavio da bi finalni proizvodni model trebao biti oko 5% manji od onoga koji je prikazan javnosti. No, kako niti ovakav manji Cybertruck ne bi bio primjeren za vožnju uskim europskim cestama, izgledno je da će on za tržište Starog kontinenta morati biti dodatno smanjen.
O ovome se povela rasprava na Twitteru, pa je Musk potvrdio da je vrlo vjerojatno kako će Cyertruck dobiti još manju inačicu za europske ceste. Kad je riječ o dimenzijama, najviše će trebati poraditi na širini. Cybertruck je u originalu širok nešto preko 2 metra, što nikako nije praktično za europske gradove. S tom se tvrdnjom složio i Musk te potvrdio kako će Cybertruck morati “smršavjeti” prije nego se ozbiljno počne prodavati u Evropi.
Kad je riječ o prodaji kamioneta, u Europi ih se godišnje prodaje nešto manje od 200 tisuća. Usporedimo li to s preko 3 milijuna prodanih prošle godine u SAD-u, jasno je zašto je i za električni Cybertruck američko tržište daleko važnije.
Visoko.co.ba/federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.