Prema mišljenju stručnjaka, rast prodaje skupih uvoznih automobila na južnokorejskom tržištu pokazuje sve veći jaz između bogatih i siromašnih, u zemlji koja je već imala jedan od najviših nivoa nejednakosti u svijetu.
Vlast u Južnoj Koreji je brzo reagovala na početku pandemije COVID-19, što je pomoglo proizvođačima premijum automobila da ostvare odličan rezultat na tom tržištu.
Međutim, činjenica da su imućniji ljudi u Južnoj Koreji željeli da i dalje kupuju nova vozila, bila je jedan od presudnih faktora za prodaju luksuznih automobila u toj zemlji.
“Porsche je oduvjek bio moj automobil iz snova… Uopšte ne osjećam efekte pandemije COVID-19, jer je moja kompanija manje pogođena”, kaže Hwang Min-yong, 37-godišnji južnokorejski biznismen, koji je nedavno preuzeo novi Porsche Cayenne Coupe.
“Ova godina će biti jedna od naših najboljih godina”, navodi izvršni direktor kompanije Porsche Korea, Holger Gerrmann.
Njemački proizvođač je od januara do maja 2020. godine povećao prodaju u Koreji za 46%, na 3.433 automobila, u poređenju sa istim periodom prošle godine. To je ogroman skok, posebno ako se uzme u obzir činjenica da je Porsche prodao ukupno 4.204 vozila tokom cijele 2019. godine, izvještava Autonews Europe.
Prema mišljenju stručnjaka, rast prodaje skupih uvoznih automobila na južnokorejskom tržištu pokazuje sve veći jaz između bogatih i siromašnih, u zemlji koja je već imala jedan od najviših nivoa nejednakosti u svetu.
Uprkos izbijanju pandemije, mjesečni prosječni prihod najbogatijih 20% domaćinstava u Južnoj koreji povećao se za 6% od januara do marta.
“Dobri rezultati prodaje svjedoče o rastućoj potrošačkoj snazi najviše klase, uprkos pandemiji”, kaže Yang Jun-ho, profesor sa Nacionalnog univerziteta u Inčonu.
Postavlja se pitanje zašto ljudi kupuju skuplje automobile nego prošle godine? Jedan prodavac ovaj trend vidi kao alternativu kupovini nekretnina.
“Početkom 2000-ih, cijena BMW-a 320 je bila identična cijeni stana u Gangnamu,” kaže Ro Chang-whan, prodavac i izvoznik polovnih automobila.
“Cijene nekretnina su u međuvremenu znatno porasle, pa je kupovina automobila realniji izbor.”
“Porsche i BMW su toliko popularni u Južnoj Koreji, da ih nema dovoljno da zadovolje tražnju”, dodaje Kim Ryu-bin, još jedan uvoznik automobila.
U međuvremenu, prodaja BMW-a je od januara do maja ove godine porasla za 46%, na 21.361 jedinica, u poređenju sa 2019. godinom, dok se prodaja Lamborghinija učetvorostručila, na 115 vozila, u istom periodu.
Visoko.co.ba/federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.