Saobraćaj kroz tunel Vranduk bez prekida trebao bi biti pušten do kraja marta kada je posljednji rok za završenje svih radova. Ovih dana vrše se radovi na elektroinstalaciji, a početkom marta se očekuje postavljanje i drugog sloja asfalta.
Radovi u tunelu Vranduk brojnim vozačima, ali i izvođačima radova, u proteklom periodu zadali su dosta glavobolje. Međutim, tome će uskoro doći kraj s obzirom na to da vremenske prilike pogoduju toku i intenzitetu izvršenja radova.
U razgovoru za Klix.ba Mirza Bišćević, predstavnik nadzornog tima radova u tunelu Vranduk II, kaže da se svi radovi obavljaju u noćnim satima kada te da se trenutno radi hidroizolacija na gornjem dijelu tunela i završava sekundardna obloga.
“Kamioni i teška teretna vozila oštetila su par ivičnjaka s desne strane gdje vršimo popravke, a radi se i na instalaciji elektronske opreme. Došla je kompletna oprema za videonadzor i svjetleće znakove tako da će u narednoj sedmici početi instalacija i te opreme te uređenje unutrašnjosti tunela”, kazao je Bišćević.
Kontinuirano s radovima u tunelu Vranduk II vrše se radovi i na izgradnji servisnog tunela gdje je bilo određenih poteškoća u pogledu podzemnih voda i njihovog prikupljanja, ali najveći i najkompleksniji dio posla je završen. Rok za završetak radova u tunelu Vranduk II je kraj marta 2020. godine.
“Nadamo se da ćemo ako ovakvo vrijeme nastavi i ne bude niskih temperatura već početkom ili u prvoj polovini marta završiti i drugi sloj asfalta u tunelu. Problem nam je isporuka opreme u tunelu kao što su ventilatori i još neki uređaji, ali vjerujemo da će sve stići na vrijeme te da ćemo uspjeti završiti posao”, izjavio je Bišćević.
Naglasio je da će glavni tunel biti završen u roku, dok će se servisni tunel i dalje graditi. Sve ih raduje činjenica da su uprkos svim pritiscima i negodovanja javnosti uspjeli projekt skoro privesti kraju i ispoštovati zahtjeve, standarde i kvalitetu.
Podsjetimo, rekonstrukcija jednog od najvažniih tunela u BiH traje mjesecima i zbog gustog saobraćaja često je kreirala nesnosne gužve na magistrali M17.
Visoko.co.ba / Klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.