Zasnovan na unaprijeđenoj MQB platformi, novi Golf će biti duži, širi i prostraniji od prethodnika, a pored trocilindarskih i četverocilindarskih turbobenzinskih motora i novorazvijenih dizelskih opcija sa sobom će prvi put donijeti i 48-voltni hibridni sistem koji će, pored smanjenja potrošnje goriva, pomoći i boljim ukupnim performansama verzija GTI i R.
Uz najavljenu električnu verziju očekuje se i “plug-in” hibridna opcija koju u Volkswagenu nude iza oznake GTE, a kupci će i dalje moći da biraju između ručnih i novorazvijenih automatskih mjenjača koji će u slučaju modela bez oznake GTI i R biti fokusirani prema što nižoj prosječnoj potrošnji goriva.
Mnogobrojna rješenja koja će se ponuditi s osmom generacijom Golfa koncern će zasigurno iskoristiti i na novim generacijama modela A3 (Audi), Leon (SEAT) i Octavia (Škoda), a prve isporuke Golfa VIII očekuju se početkom naredne godine.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.