Toyota, nekad najveći svjetski proizvođač automobila, još uvijek je vruća roba prema Googleu.
Japanski brand je prema podacima osiguravajuće tvrtke Veygo najčešće pretraživana auto marka na Googleu, i to u 57 od 171 zemlje obuhvaćene ovom studijom. Kao i prošle godine, japanski proizvođač je bio apsolutni broj 1 u zemljama kao što su SAD i Kanada, Australija i brojne afričke zemlje, ali više ne i u Kini.
Drugoplasirani je BMW koji je najpopularniji u 25 zemalja, što je drastičan pad u odnosu na prošlu godinu. Slijedi ga Mercedes kao najtraženija marka u 23 zemlje. Globalno gledano, Toyota ima mjesečno oko 7,8 miliona pretraga, a slijede je Honda i Ford.
Zanimljivo je da u većini zemalja ljudi pretražuju modele koje planiraju kupiti, no u 12 zemalja ipak su najpopularniji egzotični talijanski automobili. Tako je Lamborghini primjerice najpopularniji u Bangladešu, Nepalu i Venecueli. Novost na ovakvom globusu je Tesla, koja se pokazala najpopularnijom u čak sedam zemalja među kojima je i Kina.
Domoljublje i autoindustrija baš i ne idu ruku pod ruku, pa je tako u samo pet zemalja najpopularnija domaća marka. U Francuskoj je to Renault, u Njemačkoj je broj 1 Mercedes, a u Švedskoj naravno Volvo.
U Bosni i Hercegovini najpopularniji je BMW, baš kao i prethodnih godina.
No, iz Hrvatske dolaze pomalo iznenađujući rezultati. Još prošle godine cijela bivša Jugoslavija je bila vjerna BMW-u, no ove godine dobivamo podijeljene rezultate. Bivše istočne republike i dalje najviše interesa imaju u BMW-ovoj gami, dok su Hrvati i Slovenci otriježnjeno googlali po Renaultovoj ponudi. Isto vrijedi i za veći dio Europe koji je BMW zamijenio nekim drugim markama.
Gotovo jednako iznenađujući podatak je kako Italijane više Fiat toliko ne zanima. Sada je najveći interes pronađen u Volkswagenu, piše Index.hr.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.