Facebook je jučer doživio svoj najgori dan u historiji, kada je vrijednost dionica kompanije pala za 19 posto, piše CNN.
Vrijednost dionica Facebooka jučer je pala za 19 posto, nakon što su službenici upozorili da će se usporiti rast prihoda dok se firma fokusira na privatnost korisnika.
U tržišnoj vrijednosti Facebook je izgubio oko 119 milijardi dolara, što predstavlja najveći zabilježeni gubitak neke kompanije u jednom danu.
Forbes je objavio da je ovaj gubitak vlasnika Marka Zakerberga (Zuckerberg) koštao čak 16 milijardi dolara, zbog čega je odmah pao na popisu najbogatijih ljudi svijeta s četvrtog na šesto mjesto.
Glavni finansijski službenik Facebooka Dejvid Vener (David Wehner) izjavio je da firma stavlja privatnost na prvo mjesto, nakon skandala s krađom podataka kompanije ”Cambridge Analytica”, koji je izazvao bijes korisnika i istrage Facebooka širom svijeta.
Vener je rekao da će se Facebook više baviti razvojem elemenata kao što su priče (Stories) koje korisnici objavljuju na profilima. To će usporiti rast prihoda jer Facebook više zarađuje na obavijestima (News Feed) nego na svojim ostalim proizvodima.
Facebook je izjavio da će potrošiti mnogo novca da bi postigao svoje ciljeve. Vener je rekao da će firma uložiti milijarde dolara u poboljšanje sigurnosti nakon skandala sa zloupotrebom podataka korisnika i optužbi za omogućavanje širenja lažnih vijesti te utjecaja na izbore.
Prethodni najgori dan Facebooka bio je 27. jula 2012., kada je vrijednost dionica pala za 11,7 posto. Firma tada nije uspjela uvjeriti investitore da može prodavati mobilno oglašavanje, koje sada čini 91 posto prihoda Facebooka od oglašavanja.
Visoko.co.ba/avaz.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.