Armin Šarak, kao učesnik ovog takmičenja ističe da mu je čast što je imao priliku učestvovati, ali i pokazati svoje znanje time rame uz rame sa mlađim bratom i osvojiti prvo mjesto, na šta je posebno ponosan.
Naime, Coding Challenge (CC) je projekat koji ima takmičarski karakter, a pokrenut je 2008. godine sa osnovim ciljem da studente podstakne na praktičnu primjenu znanja iz područja programiranja. Na samom početku, pravo učešća na takmičenju su imali samo studenti prve godine Fakulteta informacijskih tehnologija koji su projekat mogli prijaviti samostalno ili u timu od dva člana. Prijava projekta je podrazumijevala definisanje naziva projekta, članova tima, osnovne ideje i planiranih funkcionalnosti. Tokom izrade projekata studenti su razvijali funkcionalan C++ program koji bi se na kraju školske godine javno prezentovali, a članovi najboljih timova primaju skromne nagrade.
Zbog velikog interesovanja za FITCC, od 2012. godine je odlučeno je da se svim srednjoškolcima i studentima (pojedincima i timovima), koji žele iskazati svoju inovaciju i sposobnost, omogući da budu dio FITCC-a. Kako bi se svim učesnicima osigurao širok spektar mogućnosti za iskazivanje i implementaciju svojih ideja FITCC ove godine omogućava učešće u jednoj od sljedećih kategorija:
1. Programerski izazov (rješavanje manjih problema u programskom jeziku C++)
2. Programiranje igara
3. Inovacijski izazov
4. Cyber Olympics
Ovim takmičenjem mladi imaju priliku upoznati vodeće poslodavce iz oblasti informacijskih tehnologija. U konačnici Fakultet informacijskih tehnologija kroz ovaj projekat nastoji da skrene pažnju na samostalnost studenata i učenika u akademskoj zajednici.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.