Kompanija Kantar Worldpanel svake godine objavljuje popis brandova koji su se najviše kupovali. Također, svake godine se objavljuje popis brandova koji su ostvarili najveći rast povjerenja kupaca, prenosi list Figaro.
Studija je analizirala 11.000 brandova u 35 zemalja u svijetu. Popis je napravljen na osnovu toga koje brandove i koliko često domaćinstava kupuju.
Coca-Cola je najprodavaniji brand na svijetu, iako je zabilježila manji broj ostvarenih bodova (5,72 miliona) nego prethodnih godina.
Colgate u vlasništvu Colgate-Palmolive kompanije je na drugom mjestu sa 3.99 miliona bodova, piše Tanjug.
Na trećem mjestu je Maggi u vlasništvu Nestlea i ima vrijednost od 2.76 miliona bodova.
Na četvrtoj poziciji je Lifebuoy u vlasništvu Unilevera, na petom je Nescaffe (kompanije Nestle), šesti je Pepsi (kompanija PepsiCo), na sedmom mjestu je Lay's (PepsiCo), na osmom je Knorr (kompanija Unilevera), Dove u vlasništvu Unilevera je deveti, a na desetom mjestu je Tide.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.