Vispak na tržište plasirao novi čaj «Bostea»

Vispak na tržište plasirao novi čaj «Bostea»

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak na tržište je
plasirala novi brend domaćeg čaja. Bostea razvijen je u saradnji sa
kooperantima i potrošačima, i spoj je stručnosti i izbora potrošača,
ističu u kompaniji.
«Razvoj novih okusa čaja se radio u saradnji sa bh. kooperantima i
potrošačima. Zato je Bostea spoj stručnosti i potrošačevog izbora.
Inspiraciju smo i ovaj put pronašli u našoj Bosni, tako da novi brend i
u nazivu podsjeća na domaći «bosanski čaj» u kojem uživamo i svi ga
rado pijemo kod kuće. «Najbolje od prirode u jednoj šoljici čaja» naš
je slogan, a zdrave i ljekovite trave sa bosanskih planina naša su
komparativna prednost na tržištu. Uvjereni smo da će potrošači i ovaj
put dati povjerenje našem novom brendu“, izjavila je Zerina
Čolaković direktor marketinga i razvoja u kompaniji Vispak d.d.
Visoko.
Misija Vispaka je da njeguje domaće i jača bh. privredu. U saradnji sa
kooperantima iz Bosne i Hercegovine Vispak će ponuditi jednu
odličnu kombinaciju zdravog, prirodnog, domaćeg i drugačijeg, dajući
i na taj način doprinos razvoju lokalne zajednice. U tom smislu,
Vispak je već kreirao web aplikaciju ( www.bosteacaj.com ) za sve
zainteresirane kooperante širom Bosne i Hercegovine koji žele
ostvariti saradnju.
Novi brend čaja Bostea dostupan je na domaćem tržištu u šest okusa;
brusnica, menta, šipak, majčina dušica, šumsko voće i kamilica.
Jedan od kooperanta je i Darko Trogrlić iz Žepča. O njegovom
doprinosu razvoja brenda i iskustvima saradnje sa Vispakom možete
pogledati u videu:
https://www.youtube.com/watch?v=fBH_8o2VzLY&feature=youtu.b
e