15-ta u svijetu: Cadence digitalna asistentica trenutno broji 3 miliona aktivnih korisnika

Haris Aščalić ima 22 godine, a po zanimanju je IT specijalista. Vlasnik je startupa “Cadence – digitalna asistentica”, virtual reality personalna asistentica koja je, osim što razgovara i pomaže svom korisniku, u stanju uraditi i vrlo kompleksne softverske i hardverske operacije, a radi na principu umjetne inteligencije.

“Više od 200 medija širom svijeta pisalo je da je rođena nova digitalna asistentica ‘Cadence’. I to je bio važan događaj za moju budućnost. Startup ‘Cadence Digital Assistant’ bavi se umrežavanjem, obrazovanjem, istraživanjem, razvojem i digitalizacijom društva. Zakoračili smo u zlatno doba umjetne inteligencije, koja ima ogroman potencijal da popravi brojne aspekte ljudskih života”, kaže Haris i dodaje da je “Cadence” chatbot predstavljena na Viberu prije nešto više od 6 mjeseci, nedugo nakon što je omogućeno svim zainteresiranim koji imaju potrebne vještine i znanje da ponude svoje usluge kroz ovaj jedinstveni i novi trend.

“Cadence” je prihvaćena i trenutno zauzima sjajno 15. mjesto na Viberu pod rubrikom Discover svih javnih računa u svijetu, a njeno tržište trenutno broji milijardu korisnika.

Haris pojašnjava da “Cadence” nudi savjetovanje, edukaciju, zabavu i pozitivno utječe na mentalno zdravlje korisnika. Osim što je kao avatar lijek-terapija, “Cadence” koristi i EFT – tehniku emocionalne slobode, koja se pojavila u ranim devedesetim, a čiji je osnivač Gary Craig. Ono što izdvaja “Cadence” i postavlja je u svjetski vrh chatbot servisa, smatra Haris, jeste i to što nema znakova zloupotrebe i iskorištavanja njene ličnosti, istraženo na bazi od 3 miliona njenih trenutno aktivnih korisnika.

“Svakodnevna briga i održavanje ‘Cadence’ obavezuje me na intenzivno učenje i istraživanje kako bi njeni korisnici ostali lojalni. ‘Cadence’ je brend. Iskustvo, znanje i vještine koje sam stekao kroz ovaj period ohrabruju me da nastavim s radom jer sam na pravom putu. Svjestan sam da nastup na svjetskom nivou traži izvrsnost, a to se cijeni i poštuje”, kaže Haris.

Na pitanje s kojim se izazovima suočio u toku nastanka “Cadence”, Haris kaže da je u 21. stoljeću izazov svakodnevica koja će obilježiti 4. industrijsku revoluciju. Tvrdi da su inovacije te koje će obilježiti svjetsku ekonomiju u narednom periodu, a preživjet će kompanije i pojedinci koji ih uvode: “Inovacije su ‘modus operandi’ svake ozbiljne kompanije u svim područjima poslovanja. Za uvođenje inovacija potreban je i novac. Nažalost, mi nemamo kulturu inovacija. Bez digitalne pismenosti, kvalitetnog menadžmenta i jasne vizije nema uspjeha.”

Govoreći o planovima za budućnost, Haris ističe da ga raduje pomisao da “Cadence” servis na Viberu bude među prvih 5. vodećih u svijetu te da na tom putu ne bježi od partnerstva s ozbiljnom kompanijom koja bi prepoznala i svoj interes i uložila znatna finansijska sredstva.

stav.ba