Vispak značajno povećao izvoz

Domaća prehrambena industrijaVispak iz Visokog značajno je povećala vrijednost izvoza u ovojgodini.

U prvih sedam mjeseci 2019. godine ukupan izvoz je povećan za 20 posto u odnosu na isti period lani. Iznadprosječan rezultatkompanija je zabilježila na tržištu EU sa indeksom rasta izvozaod 27 posto.

“Svi naši brendovi bilježe rast na inozemnim tržištima. Ipak, najbolje rezultate bilježi “Zlatna džezva”, prava bosanska kafakoja je dostupna na tržištima 25 zemalja svijeta od SAD-a, preko EU i regije, do Bliskog istoka. Posebno smo zadovoljniplasmanom našeg najnovijeg brenda espresso kafe “Dream”. Kvalitet Vispakove “Dream” espresso kafe su prepoznali i kupciu Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Saudijskoj Arabiji, što je rezultiralo njenom pozicioniranju na ovim tržištima”, izjavio je Haris Zejnilagić direktor prodaje u kompaniji Vispak.

U Vispaku očekuju nastavak rasta obima izvoza pri čemu će, uzdalji razvoj brendova, značajnu ulogu igrati, uz već usvojenestandarde ISO, HACCP i Halal, i uvođenje IFS međunarodnogstandarda za kvalitet i sigurnost hrane.

“Sjajne rezultate bilježimo i u zemljama regije, jačanjemposlovanja sa postojećim partnerima i saradnjom sa nekolikonovih velikih trgovačkih lanaca prije svega u Hrvatskoj, Makedoniji i Crnoj Gori”, kazao je Zejnilagić.