Fra Franjo Radman: Demant na pisanje portala i novina “Večernji list”

Gvardijan Franjevačkog samostana u Visokom fra Franjo Radman demantuje pisanje Večernjeg lista od 10. juna 2018. godine.
U izjavi za Magazin plus gvardijan fra Franjo Radman tvrdi da nikada nije dao izjavu za Večernji list, a da je autor spornog teksta i novinar katoličkog lista “Naše ognjište” u samostanu boravio u decembru prošle godine te da je objavljena reportaža u spomenutim novinama.

Sporni tekst u Večernjem listu je objevljen šest mjeseci poslije, a da gvardijan o istom nije ništa znao. Sve navode iz istog odbija kao netačne i zlonamjerne.

Vezane objave:
 Budisti, hinduisti, brahmanisti… satima leže u samostanskom dvorištu zbog energije piramida

– Fondacija prekida suradnju s Franjevačkim samostanom u Visokom