Kako je Vispak povećao prodaju Zlatne džezve u Sloveniji za više od 40 posto

Visočki Vispak povećao je prodaju svog Brenda Zlatna džezva u Sloveniji za više od 40 posto, a ključ tog uspjeha je u outsouurcingu u maloprodaji. 
Na koji način je Vispak uspio povećati prodaju objasnio je na nedavno održanom FMCG Summitu u Sarajevu Patrik Zupančič, vlasnik outsouercing kompanije Promo.fil. Zupančić je pokazao učesnicima konferencije kako je moguće u FMCG-ju napraviti outsourcing prodaju na terenu, djelimično ili u cjelini, te je govorio o tome koje su koristi outsourcinga i šta je važno za uspjeh.

Prema njegovim riječima, Vispak je već imao neke dogovore sa većim trgovcima u Sloveniji, posjedovao je menadžment strukturu, odnosno ljude koji su sklapali ugovore i vodili aktivnosti, te brinuli za asortiman, a sama firma imala je fokus na izgradnji brenda zlatna džezva sa promocijama, degustacijama, itd.

-Dogovorili smo način unapređenja prodaje, kakva će biti pokrivenost tržišta, koje trgovce ćemo pokriti, kakvu frekvenciju obilazaka ćemo imati, koji će biti zadaci unapređivača prodaje, a dogovorili smo i način komunikacije. Također, usaglasili smo i ciljeve unapređenja prodaje – ciljeve u distribuciji, te kako treba da izgledaju police. Jako je dobro što nas je Vispak pozvao u tvornicu u Visokom gdje nam je predstavio brend i način na koji se kafa prozvodi. Ljudi su dobili osjećaj pripadnosti i lojalnosti što je pozitivno utjecalo na stimulaciju naših timova. Pratili smo sve rezultate , imali smo dnevno izvještavanje s terena i kroz mobilnu aplikaciju znali smo u svakom trenutku šta i kako radimo. Takođe, radili smo mjesečno izvještavanje i upoređivali s ciljevima, objasnio je Zupančić.
Rezultati ovog outsourcinga bili su da je premašen prodajni cilj za više  od 15 posto i ostvaren rast prodaje Vispakove “Zlatne džezve” za više  džezve u Sloveniji za više od 40 posto…

Indikator.ba