JKP “Visoko” uručen certifikat za obavljanje poslova upravitelja nad zajedničkim dijelovima zgrada

NAČELNICA BABIĆ URUČILA CERTIFIKAT JKP „VISOKO“ ZA OBAVLJANJE POSLOVA UPRAVITELJA

Općinska načelnica mr. sci. Amra Babić danas je direktoru JKP „Visoko“ dr. sci. Hasanu Preliću uručila certifikat za obavljanje poslova upravitelja nad zajedničkim dijelovima zgrada.

Podsjetimo, JKP „Visoko“ je od 1. januara tekuće godine pristupilo prikupljanju svih potrebnih podataka i ispunjavanju zakonskih okvira i pravilnika koje je propisalo i donijelo Općinsko vijeće za postupak upraviteljstva, u skladu sa zakonom o korištenju i upravljanju zajedničkih dijelova zgrade koji je donijela skupština ZDK.

„Zakonska obaveza nadležne Općinske Službe je bila da uradi prijedlog pravilnika, koji je urađen i dostavljen Općinskom vijeću na usvajanje. Pravilnik govori o uslovima za obavljanje poslova upravitelja.

Na osnovu urađenog pravilnika JKP „Visoko“ je podnijelo zahtjev nadležnoj Službi za izdavanje rješenja upravitelja nad zajedničkim dijelovima zgrade.

Obzirom da su ispoštovani svi uslovi definisani pravilnikom, danas je svečano uručeno rješenje JKP „Visoko“ kao certificiranom upravitelju i izdat je certifikat za obavljanje poslova upraviteljstva.

Obaveze JKP „Visoko“,  a i samih stanara u kolektivnim stambenim zgradama, su da putem svojih kućnih savjeta sklope ugovore sa upraviteljima o zajedničkom održavanju stambenog fonda, odnosno zajedničkom korištenju kolektivnih zgrada.

Zakonska obaveza nam je da pokušamo građevinske nedostatke na stambenim zgradama nastale uslijed zajedničkog korištenja prostora (vodovodne instalacije, elektro-instalacije, tavanski prostori i sl.) otkloniti, odnosno da ne budu predmet jednog stanara, nego svih stanara u toj kolektivnoj zgradi“, pojasnila nam je Nidžara Hadžiomerović – pomoćnica Općinske načelnice u Službi za urbanizam, stambene, geodetske poslove i katastar nekretnina i javne nabavke i pozvala građane da putem svojih kućnih savjeta sklope ugovore sa upraviteljem o zajedničkom održavanju prostora, odnosno kolektivnih stambenih zgrada.

Mirnes Fatić – šef Službe za upraviteljstvo u JKP „Visoko“ je naglasio da će građani općine Visoko, koji potpišu ugovor sa JKP „Visoko“ za upravljanje stambenim zgradama, u narednom periodu plaćati 0,22 feninga bez PDV-a po metru kvadratnom.

Prema njegovim riječima, u onim zgradama gdje se nalaze poslovni prostori biti će izvršeno fakturisanje od 0,33 feninga po metru kvadratnom, a za garaže 0,15 feninga.

Zadatak stanara je da izaberu svog predstavnika stambenih jedinica, koji treba da dođe u narednih 30 dana u prostorije JKP „Visoko“ koje se nalaze u Naselju Luke, kako bi dobio svu potrebnu dokumentaciju za vršenje dalje procedure potpisivanja i prikupljanja podataka, nakon čega će se pristupiti daljem potpisivanju sporazuma o upravljanju zgradama.

JKP „Visoko“ je pripremilo dodatne aktivnosti za upravljanje zgradama, a planirano je da se u saradnji sa stanarima i Općinom Visoko započne sa projektom utopljavanja zgrada.

Fatić je dodao da se na području visočke općine već nalazi 11 zgrada koje su dobile certifikat za utopljavanje i da će prve dvije zgrade koje potpišu sporazum za upravljanje odmah biti obuhvaćene projektom utopljavanja.

 

Slika 1

Slika 2

 

Slika 4

 

Slika 3

Press Općine Visoko