Vispak među vodećim domaćim kompanijama koja posluje u 27 zemalja

Intervju / Vispak među vodećim domaćim kompanijama koja posluje u 27 zemalja

 

Kompanija Vispak iz Visokog, koja je dio AS Grupacije, jedna je od najznačajnijih domaćih prehrambenih kompanija i među vodećim je kompanijama u kategoriji kafe, ali i kategoriji juha i čorbi, rekla je za Radiosarajevo.ba Nina Bijedić – Mujanović direktorica kompanije Vispak d.d. Visoko.

U intervjuu za Radiosarajevo.ba, Bijedić – Mujanović nam govori da veoma značajno učešće u ukupnom prihodu Vispaka imaju i kategorije začina, pudinga, čaja, krem namaza, čokolada, te kikirikija.

Vispak izvozi u 27 zemalja širom svijeta. Jedno od naših najznačajnijih izvoznih tržišta je tržište SAD-a. Pored Zlatne džezvekoja je i na izvoznom tržištu najdominantnija bitno je istaći da je na inozemnim tržištima prisutan cjelokupan asortiman Vispaka u većoj ili manjoj mjeri zavisno od specifičnosti svakog tržišta pojedinačno”, kazala je direktorica kompanije “Vispak” i Visokog.

Radiosarajevo.ba: Nakon snažnog uspjeha koji je “Vispak” imao nakon akvizicije od AS Grupacije, kakvo je danas stanje po pitanju rasta i razvoja i kako je završena poslovna 2017. Godina. Da li ste zadovoljni rezultatima od kada ste na čelu ove kompanije?

“Vispak DD je u proteklih sedam godina, od akvizicije do danas,  zabilježio zaista značajan rast i razvoj kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima. I 2017. godinu smo uspješno završili, te ponovili kontinuitet u rastu prihoda, s realiziranih oko 44,2 miliona KM. Kompanija Vispak se u proteklom periodu veoma uspješno pozicionirala na tržištu, što je posljedica kontinuiranog rada kompletnog tima Vispaka, kao i cijele AS Grupacije. Vispak je kompanija koja ima jako puno potencijala. Imamo veoma lojalne potrošače s kojima zajedno radimo na kontinuiranom unaprijeđenju svojih proizvoda, a sve u cilju zadovoljenja potreba potrošača”

Zlatna džezva - undefined
Zlatna džezva

Radiosarajevo.ba: “Zlatna džezva” je pojam za bosansku kafu i pije se širom svijeta. Često možemo vidjeti na društvenim mrežama kako se bh. državljani u inostranstvu fotografišu sa čuvenom “Zlatnom džezvom”. Šta brand “Zlatna džezva” znači za Vispak?

“Kada pomislimo na bosansku kafu sjetimo se Zlatne džezve. Nije to baš bilo tako oduvijek, međutim smatram da smo u Vispaku u posljednjih 15 godina, a pogotovo u posljednjih 7 godina od bosanske kafe, tj. Zlatne džezve uistinu izgradili vrlo moćan brand, čija internacionalizacija je neminovna. Zlatna džezva se izvozi decenijama u zemlje EU i SAD najviše, i pozcionirana je na policama od najvećeg na svijetu američkog Walmarta preko Carefoura do Metroa i drugih svjetskih tržnih centara. Ali kada sam nedavno vidjela fotografiju na kojoj se vidi da najveći trgovac u Evropi Lidl u svom marketu u Sloveniji prodaje našu Zlatnu džezvu na kasama, bilo mi je jasno da međunarodni uspjeh ne može doći u pitanje”

Radiosarajevo.ba: Na policama prodavnica i supermarketa građani naše zemlje mogu pronaći razne brandove kafa koje se proizvode kako u našoj zemlji, tako i u susjednim zemljama… Gdje je pozicionirana “Zlatna džezva” na ovom tržištu?

Zlatna džezva je pozicionirana visoko u vrhu u kategoriji kafa. Kako na ukupnom tržištu tako i u svakoj pojedinačnoj maloprodaji dostupna je svojim lojalnim potrošačima. Kategorija kafe je kategorija u kojoj su potrošači veoma vjerni ‘njihovoj kafi’, i teško mijenjaju marku proizvoda. Ponosni smo što su potrošači Zlatne džezve najlojalniji ovom brendu u odnosu na sve ostale kafe na tržištu, što su pokazala neka istraživanja”

Zlatna džezva - undefined
Zlatna džezva

Radiosarajevo.ba: Vispak bh. tradiciju uspješno promoviše u svakom svom proizvodu, da li je upravo ta tradicija najveći kapital koji jedan proizvod može imati?

“Najveći kapital za jednu kompaniju jeste definitivno kompetentnost za ono što radi i lojalnost potrošača. Mi imamo i jedno i drugo. Imamo kompetencije za širok asortiman proizvoda koje Vispak proizvodi već decenijama, imamo dosljednost, autentičnost i u konačnici ono najznačajnije lojalnost.

Radiosarajevo.ba: Kakvi su planovi za budućnost, da li iz vaše proizvodne kuhinje spremate neke nove proizvode koji će se ubrzo moći naći na bh. tržištu?

“Jedna od strategija Vispaka jesu stalne inovacije, kako u asortimanu, tako i u proizvodnim postupcima. Sa početkom proljeća očekujemo da će nekoliko novih projekata biti finalizirano i da će početi zauzimati svoje mjesto na policama“, zaključila je u svom razgovoru za Radiosarajevo.ba Nina Bijedić – Mujanović, direktorica kompanije Vispak d.d. Visoko.

Naim Kavazić

Radiosarajevo