Kompanija Alma Ras svečano obilježila dvije decenije postojanja

Jedinstvena linija, simbolično nazvana jubilarna, samo je jedan od poklona kreativnog tima ove respektabilne kompanije. Motiv i inspiracija bila je ruža, kraljica cvijeća, simbol ljubavi i romantike, zrelosti i uspjeha. Podjednako voljena na svim stranama svijeta, baš kao i žena.

Upravo, dvije decenije uspješnog poslovanja bio je povod da ova kompanija na jednom mjestu okupi svoje uposlenike, poslovne partnere i mnogobrojne poznate ličnosti. Više od 1.000 prisutnih na jednom mjestu uživali su u posebnom programu i ugodnoj atmosferi. Među zvanicama, zaštitno lice jubilarne linije, Sarah Čerkez, graciozno je nosila elegantnu haljinu ovog uspješnog bh. brenda, posebno kreiranu samo za ovu priliku.

Uspješno poslovanje proizilazi prvenstveno iz zadovoljstva radnika. „Zajedničkim zalaganjem i timskim djelovanjem svih uposlenih zadovoljavamo potrebe naših kupaca i na taj način uspješno poslujemo već punih 20. godina“, poručili su iz menadžmenta kompanije, te dodali da im je vizija biti moderan i inovativan lider u tekstilnoj industriji.

Alma Ras danas predstavlja ime za kompaniju koja ima godišnji kapacitet od 20.000.000 komada gotovih proizvoda, tri brenda (Alma Ras, Manners i AR Family), 1.092 uposlenika i 20 maloprodajnih objekata.