“Vispak” i četvrti Marketing Summit (Foto)

26. oktobra održan je četvrti Marketing Summitu u Sarajevu, a VISPAK je bio Genarlni pokrovitelj

Brend “Zlatna Džezva” se prodaje u više od 20 zemalja svijeta, a kako su postigli povećanje izvoza u posljednjih nekoliko godina govorili su predstavnici kompanije “Vispak”, direktorica društva Nina Bijedić-Mujanović i rukovodilac sektora prodaje i marketinga Armin Hodžić.

 

Prepuna kongresna sala Hotela Hills i veliki aplauzi nakon svakog završenog predavanja, dokaz su da je četvrti Marketing Summit opravdao epitet jednog od najvažnijih strukovnih događaja u BiH.

Tako novi način tržišne i marketinške komunikacije postaje najvažniji alat za pozicioniranje na tržištu, a stalna edukacija marketing managera jedno od najvažnijih, ključnih ulaganja kompanija.

Zvijezda konferencije svakako je bio Key Speaker Christian Majgaard, idejni tvorca Legolanda i najuspješniji globalni direktor Lego brenda. Ovaj vodeći svjetski ekspert za razvoj strateških korporativnih projekata u velikim organizacijama, koji je pored kompanije Lego, bio je angažovan i od korporacija Deloitte, Leaseplan, Swiss RE, Siemens, Nestlé… otvorio je konferenciju predavanjem pod nazivom “Marketing – Osiguranje za uspješnu poslovnu budućnost svakog brenda”.

“Jaki brendovi proizlaze iz strateških odrednica koji određuju jasnu sliku vrijednosti koji treba da isporuči jedan brend kupcu. Kompanije koje razvijaju svoju ponudu bez snažnog, globalnog uvida u kupce, završavaju s lošim idejama”, kazao je Majgaard.

Na pitanje novinara što ga je potaklo da dođe u Sarajevo na Marketing Summit, Majgaard je odgovorio:

“Sarajevo Marketing Summit prepoznat je od strane poslovne zajednice i marketing stručnjaka iz cijelog svijeta kao važan strukovni događaj na Balkanu i zbog toga mi je drago da sam danas ovdje.”

Agencija Altermedia i Finance Akademija bili su organizatori  četvrtog Marketing Summita u Sarajevu.
Visoko.ba / Klix.ba