PAK Rampart: Povodom priče sa hrvatskih medija o sumnjivom kvalitetu proizvoda

Dana 25.11.2016. godine u hrvatskim medijima se pojavila priča o sumnjivom kvalitetu proizvoda visočke firme PAK Rampart, pod naslovom “Kako nas truju: Lidl idalje prodaje kancerogene kekse!”. Tim povodom oglasio se i menadžment ove firme putem svog advokata.

-U skladu sa članom 42. stav 1. Zakona o medijima, pojašnjavam da je sasvim neprofesionalna insinuacija kojom u kontekst autor dovodi smrt djeteta iz Bregane i krajnje neprofesionalno sačinjenu priču o akrilamidu, uz niz neistina u pogledu postojanja i koncentracije toga spoja u keksima koje proizvodi firma PAK Rampart.

Uostalom, da se radi o zlonamjernoj neistini na štetu firme vidljivo je već iz činjenice da PAK Rampart, njihovu upravu i tehničku službu niko iz ovim medija nije kontaktirao radi provjere informacija kojima se uokolo barata.

Već iz očitog dispariteta između sadržaja podnaslova, teksta i stvarnog stanja, vidljivo je da se radi o svjesno neistinitoj objavi, koja i ne pokušava priču prezentirati dokumentaristički korektno. Sam tekst i njegova oprema ovu firmu imenom predstavljaju kao neodgovornog proizvođača “jeftine” hrane kojom svjesno truje građane RH, a ovakvom prezentacijom “vijesti”, kao i opremom teksta – naslovima, podnaslovima, dovodi se u zabludu čitatelje kako su proizvodi moje stranke zdravstveno neispravni, kao i da im zbog toga veliki trgovački lanac otkazao narudžbe: što su neistine i zbog toga PAK Rampart d.o.o trpi veliku štetu u poslovanju i poslovnom okruženju, za koju štetu, odgovornost snose autor, uredništvo i nakladnik ovog medija.

Prava istina o ovoj temi govori o tome da je firma PAK Rampart još u decembru 2015., a kasnije i u junu 2016. godine pribavila analiu ovlaštenog laboratorija za ove proizvode, iz koje analize jasno proizlazi da razina akrilamida ne prelazi indikativnu vrijednost baziranu na rezultatima EFTA monitoringa. Dakle, niti indikativne vrijednosti tih spojeva, vrijednosti koje su preporučene, a ne strogo propisane nisu dosegnute u ovim proizvodima.

Osim ovih ekspertiza, sačinjenih čak pola godine, odnosno godinu dana prije ovog članka, firma PAK Rampart posjeduje i niz drugih aktuelnih certifikata koji se odnose na same proizvode i njihovu ambalažu, koji bi se rado dali na raspolaganje, ali to autor ovog teksta nikada nije ni zatražio.

Također, PAK Rampart d.o.o nikada nije neposredno prodavao svoje proizvode trgovačkom lancu Tommy, nego ih je taj trgovac neposredno kupovao preko posrednika Passus Prosperus d.o.o sa kojima posrednikom ova firma više ne posluje iz ekonomskih razloga i iz razloga nepodmirenog potraživanja društva PAK Rampart d.o.o prema istom posredniku u pogledu kojeg potraživanja se vodi i spor pred sudom u Zagrebu.